Beantwoord

Lange wachtrij bellen, service?

  • 30 April 2019
  • 5 reacties
  • 360 keer bekeken

na verwoede pogingen, zie ik geen andere weg om dit forum aan te grijpen om mijn complete frustratie ergens te 'beleggen' binnen KPN.
ik heb ivm een E17 storing op mijn Digitenne inmiddels 3x ! een poging gedaan om te bellen met KPN. immers, bellen is volgens mij het enige wat ik kan doen om dit probleem op te lossen. De laatste poging van vandaag, omdat ik in mijn laatste poging meer dan 60 min!!! in de wacht sta! Kansloze missie; totaal 1 uur en 40 minuten in de wacht gestaan,.. maar je wordt simpelweg niet geholpen. Raar,... als ik iets wil bestellen, dan neemt men zo op. Bijzonder.

KPN is nog in Nederlandse handen volgens mij..? wat mij betreft kan het verkocht worden aan een buitenlandse partij. Ik zou me schamen als ik voor KPN zou werken. Drama-service.

Voor wie hier iets mee kan, dan graag. ik ga nu mijn verbinding verbreken, na.. inmiddels, 65 minuten!! in de wacht te hebben gestaan.
icon

Beste antwoord door Susan_ 1 May 2019, 09:14

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @RHofland, welkom op het Forum en bedankt voor je bericht.

Allereerst mijn excuses voor de ervaring die je nu hebt met de KPN klantenservice. Het is natuurlijk niet de bedoeling dat je niet te woord wordt gestaan of dat je niet geholpen wordt met jouw probleem. Ik hoop het snel voor je te kunnen oplossen!

Foutcode E170-0 betekent dat er iets fout gaat in de administratie. Wanneer de Digitenne ontvanger bij ontvangst niet direct een uurtje aanstaan, krijgt hij geen 'sleutel' binnen waardoor hij kan blijven werken en signaal krijgt. Maar, gelukkig is dit ook snel te verhelpen. Hiervoor heb ik wel wat gegevens van je nodig. Zou je jouw Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer(s) en CAS-ID nummer (bij persoonlijke opmerkingen)? Geef even een seintje wanneer het gelukt is, dan ga ik voor je aan de slag!
Susan,
dank voor de terugkoppeling.

ik heb mijn de gegevens in in mijn profiel toegevoegd. ..
wanneer kan ik actie verwachten?
ik hoor graag!
Ruud Hofland
Reputatie 7
Badge +21
@RHofland, in dit soort gevallen vrij snel 😉 Ik heb het CAS-ID nummer opnieuw toegevoegd aan het abonnement. Wil je de ontvanger even opnieuw opstarten en via uitgebreid zoeken de zenders handmatig weer zoeken? Ik hoor graag of dit geholpen heeft!
ik heb het gecheckt en de zenders zijn weer beschikbaar, ik heb dit niet opnieuw hoeven op te starten, alleen opnieuw aangezet.
lijkt dus verholpen. dank voor de hulp, ik check het vanmiddag nog een keer, mocht het alsnog niet goed gaan dan laat ik het weten.

dank en groet Ruud.
Reputatie 7
Badge +21
@RHofland, super fijn om te lezen! Mocht je weer tegen iets aanlopen (Digitenne of iets anders) dan weet je me te vinden 😉

Reageer