Beantwoord

levering Digitenne en onmogelijk communicatiesysterm van KPN

  • 18 July 2019
  • 114 reacties
  • 1847 keer bekeken

Reputatie 2
Wat een klantonvriendelijk bedrijf KPN! Krijg mail over levering Digitenne met ALLE! gegevens, alleen niet wanneer het verzonden wordt. De 14 dagen retour gaat toch in op dag van levering en niet op dag van mail? Alles is no reply en automatisch. Werken er nog mensen boj KPN??
icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2019, 20:40

Bekijk origineel

114 reacties

Reputatie 2
Vier dagen geleden heb ik je de gegevens doorgestuurd. Alsnog: OKW-1184695 dd 13-7-19. Mijn retournummer 12011. Ik ga niet bellen. De dame die ik indertijd aan de lijn had was niet bepaald klantvriendelijk. Ze zal wschlk zeggen dat het niet klopt. Jij kan als KPN zeggen hoe het hoort. Als het niet lukt, laat het dan maar 😡
Reputatie 7
Badge +28
@Broodjes


Is het gelukt om deze ontvanger te bestellen?:

https://www.amazon.de/Xoro-HRT-7620-KIT-Mediaplayer/dp/B01N6KYECN/ref=sr_1_2?hvadid=279903699263&hvdev=c&hvnetw=g&hvpos=1t1&hvqmt=b&hvrand=10260389497195566847&hvtargid=kwd-468722285405&keywords=Xoro+hrt+7620&qid=1563820751&s=gateway&sr=8-2#HLCXComparisonWidget_feature_div

Deze heeft een scart-aansluiting.



@Broodjes

Heb je inmiddels deze ontvanger al in huis?
Reputatie 2
Komt woensdag. Ga donderdag kijken hoe het werkt. Dan meld ik het, als ik 't niet vergeet
Reputatie 2
Leuk. Heeft het een tijdje gedaan. Wil ik voetbal kijken. Krijg ik geen beeld. Moet de boel ineens activeren. Was dat dan niet gebeurd? Voor de rust lukt het misschien. Moet naar computer 🤢
Reputatie 7
Badge +28
Ik snap het even niet. Voetbal is vanavond op Veronica.

Veronica ga jij niet zien op een XORO-ontvanger. Alleen NPO 1/2/3 en TV Noord-Holland zijn te zien op een XORO-ontvanger.
Reputatie 2
Op DIGITENNE!!!
Reputatie 2
Die doet het niet!!
Reputatie 2
Die Xoro heb ik nog niet eens.
Reputatie 7
Badge +28
Ok, dan snap ik het.

Probeer dit eens:

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dit kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening.

Deze manier kan helpen omdat KPN het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.

Zet de ontvanger daarna op CNN. Zodra daar beeld op is kun je via uitgebreid zenders zoeken weer beeld krijgen op alle zenders.
Reputatie 2
Het is echt idioot. Heb ik nu Digitenne of niet? De rekening hebben ze al wel gestuurd en via kpn.com.digitenneaanmelden word je de rindte in gestuurd. Hoe kom ik op Veronica????
Reputatie 2
Heb ik gedaan. Krijg weer de melding: uw abonnement is nog niet geactiveerd.
Reputatie 2
Ook op CNN krijg ik na al dat gedoe geen beeld. Waarom gaat het mis??
Reputatie 2
Niet alleen dat met de systeemverandering mijn Topfield waardeloos is geworden en de zendervermeldingen en programmainhoud veel minder is, moet ik nu ook allerlei fratsen uithalen om voetbal te kijken. En dat lukt niet. Kortom weer frustrerende puinhoop
Reputatie 2
Wat nu??? Hij blijft geen zenders geven. Heb het enige malen geprobeerd. Is er centraal iets mis?? Zijn de veertien dagen al om???
Reputatie 2
Foutcode E017-0
Reputatie 2
Ben ik de enige die dit soort ervaringen heeft??
Reputatie 7
Badge +28
Ik doe voor jou even een melding in het centrale topic. Een moderator kan jouw ontvanger weer activeren.
Reputatie 2
Hoor ik wanneer dat gebeurd is?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @Broodjes, kun je het CAS ID nummer van de ontvanger nog toevoegen aan je profiel in het vakje "Persoonlijke opmerkingen"? Dan activeer ik (of Marina) de ontvanger op afstand. In verband met onze openingstijden zal dit morgenvroeg worden, sorry daarvoor 😞
Reputatie 2
Heb gedaan. Vanaf morgen weer TV op andere zenders. Heb nu voetbal gemist. Weer!! We wachten af 😢
PSV heeft verloren. Jammer genoeg. Het was een ruwe natte (regen) wedstrijd. 'k heb niet constant gekeken. Dat internet leidt ook zo af tegenwoordig als je altijd maar online bent.
Reputatie 7
Badge +28
Kun je je profiel nog eens controleren @Broodjes? Ik zie nog geen CAS ID terug.
Reputatie 2
*** Misschien eet uw systeem geen streepjes. Softwareversie 32
RF kanaal 49
Basisabonnement Nee
Meer gegevens heb ik niet
Graag po oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
Ik probeer het je niet bewust moeilijk te maken maar dat CAS ID klopt niet. Er zit een controlegetal in het CAS ID die in dit geval niet klopt. Wel beter om deze niet openbaar te plaatsen. Kun je me het nummer in een privébericht sturen?
Reputatie 7
Badge +28
De ontvanger is inmiddels weer geactiveerd 🙂

Reageer