Beantwoord

levering Digitenne en onmogelijk communicatiesysterm van KPN

  • 18 July 2019
  • 114 reacties
  • 1847 keer bekeken

Reputatie 2
Wat een klantonvriendelijk bedrijf KPN! Krijg mail over levering Digitenne met ALLE! gegevens, alleen niet wanneer het verzonden wordt. De 14 dagen retour gaat toch in op dag van levering en niet op dag van mail? Alles is no reply en automatisch. Werken er nog mensen boj KPN??
icon

Beste antwoord door Noordzee 22 July 2019, 20:40

Bekijk origineel

114 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Daar kan alleen Joran jou wat over vertellen. Ik ken die dame niet.

Het zal je verbazen maar ik ook niet 😉 We moeten 1 december maar even afwachten. Ik verwacht geen radicale wijzigingen voor Digitenne. De technische mensen hebben al aangegeven uit te zoeken of een opnamefunctionaliteit kan terugkomen nadat alle frequentiewijzigingen zijn afgerond. Verdere plannen zijn mij nog niet bekend maar zullen we delen wanneer mogelijk.
Reputatie 7
Badge +28

Dat heb ik al vermeld direct na de installatie. Maar dat staat die in verhouding tot de enorme nadelen: met name niet meer kunnen opnemen en een zeer krakkemikkig programmaoverzicht.

@Broodjes

Wat betreft het opnemen. Daar is een oplossing voor bedacht.

Heb je dit topic al eens gelezen?
Reputatie 2
KPN ziet af van Belgische dame. Ben benieuwd uit welk land men nu een bestuursvoorzitter aan gaat trekken. Wie weet iemand die de N van KPN begrijpt.
Reputatie 7
Badge +28
@Broodjes

Tijd om te solliciteren bij KPN?
Reputatie 2
Net te laat! Kans gemist om Digitenne weer te optimaliseren (opnamemogelijkheid voor alle zenders en duidelijke programma-aanduiding enz).
Reputatie 7
Badge +28
Net te laat! Kans gemist om Digitenne weer te optimaliseren (opnamemogelijkheid voor alle zenders)


@Broodjes

Wat betreft het opnemen. Daar is een oplossing voor bedacht.

Heb je dit topic al eens gelezen?
Reputatie 7
Badge +28
@Broodjes

Kom je wat verder met deze cursus opnemen voor gevorderden?
Reputatie 2
Merk steeds meer dat Digitenne het ondergeschoven kindje van KPN blijkt te zijn. Was ik jonger dan zou ik er ongetwijfeld tegenaan gaan om in de warboel een voor mij geschikte oplossing te vinden. Nu beperk ik tot Xoro en het vigerende Digitenne en wacht af.
Reputatie 7
Badge +28

Er wordt dan wel geduld gevraagd. De verbeteringen in de software worden pas in de loop van volgend jaar doorgevoerd. 

 

Reputatie 2

KPN en Brexit lijken op elkaar. Ben bang dat ik t.a.v. KPN het geduld niet kan opbrengen. 

Reputatie 7
Badge +28

@Broodjes 

 

Het wordt nog spannend. Wat komt er eerst ? De Brexit of de software-update? 

 

 

Reputatie 2

Ben bang de brexit, hoewel ik hoop dat die niet doorgaat. Overigens laat de kwaliteit zo nu en dan ook te wensen over. Gisterenavond viel op verschillende zenders het beeld geregeld even stil. Voor mij niet na te gaan hoe het komt. Zaten ze in de digitennecentrale te pielen? Ik kijk volgend jaar wel of ik mijn abonnement verleng. Als het gebodene zo blijft als het nu is verlaat ik het 'slagveld'.

Reputatie 7
Badge +28

Ik hoop voor jou dat het signaal vanuit Amsterdam nog iets versterkt wordt in de toekomst.Want bij de laatste frequentiewissel is het signaal een stukje slechter geworden. 

 

De weersomstandigheden zijn nu juist wel gunstig. Met dit koude en heldere weer lukt de ontvangst vaak beter. 

 

Reputatie 2

Ik begrijp deze mail niet. Is er ergens toevallig op een knopje gedrukt of zou ik te horen hebben moeten krijgen dat digitenne eindelijk optimaal gaat functioneren met opnamemogelijkheid voor alle zenders?

Reageer