Beantwoord

Leveringsproblemen CI+ module Digitenne?

  • 3 May 2023
  • 33 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Heb verleden week woensdag een wijziging van mijn abbonement gedaan. Ontvanger omruilen voor een insteekkaart .

Nu staat sinds donderdag morgen mijn status op inpakken . Zijn er leveringsproblemen? Wou hem aankomend weekend meenemen naar de camping. Ben dit niet gewend van kpn . Normaal altijd binnen de afgesproken tijd. Ik had mijn ontvanger zondag  al losgekoppeld en hier in een doos liggen voor terugsturen. 

 

Admin: afbeelding aangepast ter bescherming van jouw privacy.

icon

Beste antwoord door jamrox01 8 May 2023, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Hier hetzelfde.. afgelopen vrijdag aanvraag gedaan en zou vandaag geactiveerd worden… staat ook nog steeds op wordt ingepakt.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @jamrox01 en @McMurdyy ,

Ik zou even bellen met 0800-0402. Wellicht kunnen zij het proces een zetje geven? 

Reputatie 4
Badge +1

Lukt niet na 6 uur

 

Reputatie 7
Badge +28

Klopt, morgen weer vanaf 8.00.

Heb je wel gecontroleerd of de tv die je op.de camping hebt überhaupt werkt als je de module gebruikt? @jamrox01 .

Deze lijst is zeer betrouwbaar gebleken. Staat ie er niet bij dan gaat het niet werken. 

Doe de check op de pagina. Het voorkomt teleurstelling en zeker ook frustratie!

https://digitenne.kpn.com/insteekkaart/

Het kastje daarentegen werkt met alle tv's met hdmi aansluiting. 

Reputatie 4
Badge +1

Heb een tv met ci+ , de tuner kan dvbt2 en dvbs ontvangen.  de Canal digitaal module werkt ook met de satelliet, had ik van iemand geleerd. . Ik kan ook ned 1 2 en 3 ontvangen.  Het is wel een Duits merk. En de Duitse hd+ module werkt ook.  Maar ik heb op de vrije zenders betere ontvangst met de tv tuner dan met mijn Digitenne ontvanger. Als er een trein of bromfiets voorbij komt heb ik met de kpn ontvanger continu storing. Dat heb ik niet op de tv tuner. Als dit niet werkt doe ik Digitenne er volledig uit. En stap ik over op het recreatie pakket van Canal digitaal. Helaas ontvan ik dan geen discovery meer.

Reputatie 7
Badge +28

@jamrox01 

Buitenkansje! 
 

Hier staat een tweedehands XORO 8761 te koop:

https://www.ebay.de/itm/304896520767?epid=9016411885&hash=item46fd3fb23f:g:LAUAAOSwjolkPTqd&amdata=enc%3AAQAIAAAA4HPYY%2FzHr4w5py2b0nYbQYDWlLwoIaFeyFKnUY0Zvw22f%2FeBQcOF1BSI1y9YNbglLTRK5LJcJjjT4MEUvpuL3314zKnj4V1Nro12JG%2BpwheibSB%2Fo4XG5XUlgd4CyPvVBEgjIpCwPPfNcLqfZAwfObFw5BVcVOCw8BzJWXoY4Jcq2TCJBaqdljqYoBGmTKRRIuYFppJ5sQCvfJ23QLXvAJL1FB07bHPZ1syLI20BOmnQN7StvUU3Y7vGgqYJDM0Dx3jkvJxwIbNtSF7eADuCTSF8LSM8afe9MWNbntvQfbnP%7Ctkp%3ABFBM2JHRpv1h

In die ontvanger werkt het CI+-module zeker. Hoe ik dat weet? Ik gebruik zelf zo’n ontvanger.

Reputatie 4
Badge +1

Mijn tv is al een xoro. Afgelopen zomer gekocht bij een Duitse supermarktketen .

Reputatie 7
Badge +28

Ok, afwachten of het module erin gaat werken. Zo niet, dan is er dus een alternatief door het module in zo’n ontvanger te schuiven.

Reputatie 6
Badge +7

En ik lees net in een ander topic dat de CI module van KPN nu v2.0 is ipv 1.4 Werkt die nieuwe ook in een Xoro?

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb e.e.a. nagevraagd. Maar ik geloof niet dat er voor Digitenne een verschil zit in de mogelijkheden tussen 1.4 en 2.0. Maar goed, we horen het wel…...

Er zal zeker wel verschil zijn.

Toen het nog 1.4 was stond mijn Sony tv erbij.

Nu met de 2.0 niet meer.

Dat klopt met de op de Sony site vermelde (HDCP) 1.4. 

https://www.sony.nl/electronics/support/televisions-projectors-lcd-tvs/kdl-32wd759/specifications

 

Reputatie 4
Badge +1

Even een update. Moet nu mijn oude inleveren ik heb het retourticket ontvangen , maar nog steeds geen ci+module ontvangen. Status nog steeds hetzelfde.

Maandag nog maar een keer bellen.

Reputatie 7
Badge +28

Sowieso de oude ontvanger niet terugsturen voordat je het CI+-module hebt ontvangen.

Reputatie 7
Badge +20

Wat flauw zeg @jamrox01 dat dit zo lang duurt ☹️

Omdat het mij ook niet helemaal duidelijk wordt hoe het zit met het verzenden van de module, heb ik een melding aangemaakt voor onze leveringsafdeling. Ik heb de situatie vanuit jouw kant aan ze uitgelegd, en gevraagd of ze willen kijken wat er de oorzaak van is dat je de module nog niet ontvangen hebt. Ik weet niet of ik hier zelf een terugkoppeling op ga ontvangen, of dat ze juist iets aan jou laten weten, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden zodra we iets horen? 

Reputatie 4
Badge +1

Contact gehad  en na ongeveer 20 minuten aan de lijn krijg je een antwoord waar ik niets mee kan . 'Ik maak een ticket aan en ik verwacht dat het zo spoedig opgepakt wordt door logistiek " . Dus dat is het dan . 

fraai bij mij ook hetzelfde tot 2x toe doorgegeven aan logistiek.  zo moeilijk moet het toch niet zijn. 

Reputatie 7
Badge +20

Contact gehad  en na ongeveer 20 minuten aan de lijn krijg je een antwoord waar ik niets mee kan . 'Ik maak een ticket aan en ik verwacht dat het zo spoedig opgepakt wordt door logistiek " . Dus dat is het dan . 

Ben je gebeld door de leveringsafdeling? Of heb je zelf contact met de klantenservice opgenomen? Ik zie alleen notities terug van 2 collega's van de gewone klantenservice en de melding die ik aan heb gemaakt lijkt nog niet opgepakt te zijn. Ik wol je toch aanraden om dat even af te wachten en niet nogmaals zelf met ons te bellen, de gewone klantenservice heeft geen mogelijkheden om dit op te lossen namelijk, zoals je hebt gemerkt!

fraai bij mij ook hetzelfde tot 2x toe doorgegeven aan logistiek.  zo moeilijk moet het toch niet zijn. 

Heb je hem nu al wel binnen? Of ook nog steeds niet?

nee ook nog niks

 

Reputatie 7
Badge +28

Dubbel : 

 

Reputatie 7
Badge +20

Ik wil dan ook graag even een kijkje nemen bij jouw aanvraag @Henkie60., zou je daarvoor je gegevens in willen vullen in je profiel en hier een seintje geven als je dat hebt gedaan?

Reputatie 7
Badge +20

Dubbel : 

 

Ah die had ik nog niet opgemerkt! Ik help je verder in je eigen topic @Henkie60., mijn verzoek tot invullen van je profiel blijft hetzelfde!

net 20.01 uur bericht dat het verstuurd is. met track en trace. bedankt voor jullie snelle beantwoording.  grt Henk

Reputatie 4
Badge +1

Hier hetzelfde . Bedankt voor de medewerking 

 

Reputatie 4
Badge +1

Nu krijg ik het pluspakket gratis. Er zijn hier in huis 2 mobiele abbo's en 2 tv+ ontvangers, ook had ik al een Digitenne ontvanger. Toch wel prettig😀. Maar dat voordeel was hier al.