Beantwoord

Leveringsproblemen CI+ module Digitenne?

  • 3 May 2023
  • 33 reacties
  • 314 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +1

Heb verleden week woensdag een wijziging van mijn abbonement gedaan. Ontvanger omruilen voor een insteekkaart .

Nu staat sinds donderdag morgen mijn status op inpakken . Zijn er leveringsproblemen? Wou hem aankomend weekend meenemen naar de camping. Ben dit niet gewend van kpn . Normaal altijd binnen de afgesproken tijd. Ik had mijn ontvanger zondag  al losgekoppeld en hier in een doos liggen voor terugsturen. 

 

Admin: afbeelding aangepast ter bescherming van jouw privacy.

icon

Beste antwoord door jamrox01 8 May 2023, 20:31

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

33 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Ah super, dan heb ik nu het vermoeden dat de modules tijdelijk op waren, en ze nu alles verzonden hebben direct nadat er nieuwe voorraad binnen is gekomen!

En wat fijn dat je het Pluspakket alweer/nog steeds gratis krijgt haha, geen idee waarom je hier deze mail over hebt ontvangen 🤔

Reputatie 4
Badge +1

Wat flauw zeg @jamrox01 dat dit zo lang duurt ☹️

Omdat het mij ook niet helemaal duidelijk wordt hoe het zit met het verzenden van de module, heb ik een melding aangemaakt voor onze leveringsafdeling. Ik heb de situatie vanuit jouw kant aan ze uitgelegd, en gevraagd of ze willen kijken wat er de oorzaak van is dat je de module nog niet ontvangen hebt. Ik weet niet of ik hier zelf een terugkoppeling op ga ontvangen, of dat ze juist iets aan jou laten weten, zullen we afspreken dat we elkaar op de hoogte houden zodra we iets horen? 

Heb de apparatuur inmiddels binnen. Even getest op de thuis tv . En het werkt feilloos. Dit weekend maar op de camping testen.

Reputatie 7
Badge +28

Even een update. Moet nu mijn oude inleveren ik heb het retourticket ontvangen , maar nog steeds geen ci+module ontvangen. Status nog steeds hetzelfde.

Maandag nog maar een keer bellen.

Fijn @jamrox01 ! 

 

Dan mag je nu de oude ontvanger terugsturen. 

Reputatie 4
Badge +1

Even een update. Moet nu mijn oude inleveren ik heb het retourticket ontvangen , maar nog steeds geen ci+module ontvangen. Status nog steeds hetzelfde.

Maandag nog maar een keer bellen.

Fijn @jamrox01 ! 

 

Dan mag je nu de oude ontvanger terugsturen. 

😀 Dat word volgende week. Staat in de caravan.

Reputatie 4
Badge +1

De laatste update dan is het goed😀. 

Voor het eerst sinds de dvbt2 update geen wegvallend beeld bij het voorbij rijden van een trein. Altijd lopen mopperen op de Digitenne ontvanger. Blijkt dus toch aan de ontvanger te liggen . 

Overigens kan de xoro htl2477 tv ook aan het lijstje van werkende tv's toegevoegd worden.

Overigens kan de xoro htl2477 tv ook aan het lijstje van werkende tv's toegevoegd worden.

Dat is best een dure tv voor 24 inch zeg! @jamrox01 . Voor vrijwel die prijs kom ik al een 32 inch van Philips tegen geschikt voor de module.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-32pfs6855-12-1662225.html

Reputatie 4
Badge +1

Overigens kan de xoro htl2477 tv ook aan het lijstje van werkende tv's toegevoegd worden.

Dat is best een dure tv voor 24 inch zeg! @jamrox01 . Voor vrijwel die prijs kom ik al een 32 inch van Philips tegen geschikt voor de module.

https://www.mediamarkt.nl/nl/product/_philips-32pfs6855-12-1662225.html

€129 betaald bij Real Duitsland in de opheffingsuitverkoop. Was dus zeer goedkoopZit naast een dvbt2 ook een dvbs2 ontvanger in. Via Digitenne de Nederlandse zenders en via satelliet de rest van de wereld.

Oh, aha.

Was nog de link van Tweakers met de gemiddelde prijs in Nederland vergeten zie ik. Bij deze:

https://tweakers.net/pricewatch/1733778/xoro-htl-2477-zwart/specificaties/