Beantwoord

Levertijd digitenne kastje

  • 1 May 2019
  • 6 reacties
  • 1544 keer bekeken

Ik heb vandaag digitenne toegevoegd bij mijn pakket van producten . Wat is de levertijd van de digitenne starter kit?
icon

Beste antwoord door Noordzee 1 May 2019, 18:32

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi JulesLahoud,

Normaliter duurt het enkele werkdagen.

Als je wilt dat een moderator wil bekijken hoe de status is, dan hebben ze jouw gegevens nodig.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @JulesLahoud, Heb je inmiddels meer informatie over jouw nieuwe abonnement? Anders zie ik je gegevens graag tegemoet in je profiel en dan kan ik uitzoeken wanneer je de ontvangers ontvangt.
Ik had 'm met zo'n 2 dagen.
30 april bestelt via kpn.com/digitennevernieuwt om even voor 15:35 uur.
Afgeleverd 2 mei om 17:35 uur.
Reputatie 7
Badge +28
@JulesLahoud

Heb je de ontvanger al ontvangen? Denk eraan dat je de ontvanger meteen installeert en dan de ontvanger minimaal een uur aan laat staan. Want dan wordt het abonnement ook geactiveerd.
Reputatie 7
Badge +28
@JulesLahoud

Nog even wat tips voor het installeren:

1/ Ontvanger aansluiten op je TV en op de antenne
2/ Stroom aan
3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen.
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @JulesLahoud, We hebben geen reactie van je gehad. Ik ga er vanuit dat je jouw ontvangers inmiddels in huis hebt en je probleemloos tv kan kijken. Mocht je toch nog vragen hebben, laat het ons vooral weten!

Reageer