Beantwoord

mijn dhl pakket met digitenne erin niet ontvangen

  • 18 August 2020
  • 79 reacties
  • 620 keer bekeken

Reputatie 1
Badge

ik heb een tijdje geleden. Digitenne pakket aangevraagd. En dhl is bij me langs geweest zaterdag

 Maar was niemand thuis. Ligt wel een kaartje in de bus. Maar niks aangekruist. Nu is het pakketje zoek. 

En moest ik volgens dhl contact zoeken met de afzender. Zodat kpn een onderzoek kan opstarten.

icon

Beste antwoord door Erwin van KPN 21 August 2020, 21:21

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

79 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @F.A. van der Veen ,

Heb je al aangebeld bij de buren? 

De kans is ook groot dat het pakketje bij een PostNL-punt ligt in jouw omgeving. Bijvoorbeeld bij een supermarkt. 

Zou je anders je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? 

Reputatie 1
Badge

Hallo @F.A. van der Veen ,

Heb je al aangebeld bij de buren? 

De kans is ook groot dat het pakketje bij een PostNL-punt ligt in jouw omgeving. Bijvoorbeeld bij een supermarkt. 

Buren hebben niks. Tis via DHL.

Ben bij het dichtstbijzijnde dhl servicepoint geweest. Lag het niet. Daarna nog bij 2 servicepoints geweest.

Ook niet.

Reputatie 7
Badge +28

 

Zou je dan je Forumprofiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en zo mogelijk klantnummer? 

Bericht kan worden verwijderd, was sneller opgelost dan ik kon tijpen

 

 

Reputatie 1
Badge

klantnummer zou ik niet weten.

heb alleen een mail ontvangen met mijn bestelde artikelen. De rest heb ik aangevuld.

Reputatie 7
Badge +28

Prima @F.A. van der Veen , dan komt er hier vanzelf een moderator langs. Die kan jou verder helpen. 

Reputatie 1
Badge

Heb dinsdag een uur met een medewerker van kpn gebeld. Ze weten zelf ook niet wat er mis is gegaan. K moest maar geduld hebben. Maar heb onlangs nog geen pakketje gezien. Maar lag wel een briefje in de bus. Heel vreemd allemaal. Ze kunne ook geen nieuwe opsturen. Want dan zit ik straks met een dubbel abonnement. Helaas. Mijn ouders zijn nu bijna een week op vakantie met de boot. En daar was het ook voor bedoeld. Helaas kunnen ze nog niet genieten van hun series savonds. Hoop dat het pakket z.s.m. komt.  

Reputatie 7
Badge +28

Maar lag wel een briefje in de bus. Heel vreemd allemaal. 

@F.A. van der Veen 

Wat stond er op dat briefje ? 

 

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 1
Badge

qr code gescant. Toen kreeg k dit. Maar ben bijna bij alle servicepoints geweest. 

Reputatie 7
Badge +28

@F.A. van der Veen

De bedoeling is dat je naar de website www.dhlparcel.nl/mijnpakket gaat en daar dan inlogt met die bezorgcode. 

Reputatie 1
Badge

Dan krijg ik dit er voor

Reputatie 7
Badge +28

Ik heb het ook nog even geprobeerd en ik krijg inderdaad hetzelfde. 

Dan lijkt het mij dat KPN maar opnieuw een ontvanger moet opsturen. 
 

Misschien kan een moderator dat regelen? Een andere optie is bellen met  0800-0402.

Reputatie 1
Badge

Ja dat nummer heb ik gebeld dinsdag. Toen zeiden ze dat ik geduld moest hebben. Vind ook dat ze gewoon een nieuwe kunnen opsturen. Want waar het pakket is gebleven. Geen idee. En ze komen nu niet nog een x lijkt mij. Als ik dat briefje vorige week zaterdag in de bus kreeg. Enige optie is eigenlijk een nieuw pakket opsturen. 

Reputatie 7
Badge +28

Eens, ik stel voor dat we hier de moderator afwachten.

Reputatie 1
Badge

Ja indd.. :thumbsup_tone1:

Hoi @F.A. van der Veen . Welkom op het forum.

Wat een vervelende geschiedenis. Ik had je met liefde een nieuwe ontvanger gestuurd maar helaas laat het systeem dat niet toe. Ik krijg hele tegenstrijdige meldingen en  de oorzaak zal aan onze kant gezocht moeten worden.

Voor mijn beeldvorming: Je hebt alleen digitenne aangevraagd? Verder heb je geen diensten bij KPN. Klopt dat? Heb je ook een bevestiging van de bestelling gehad? (per mail)

Reputatie 1
Badge

Dit had ik besteld. Voor 18euro p.maand 

 

 

Reputatie 1
Badge

..

Reputatie 7
Badge +22

@F.A. van der Veen dit is een openbare forum, jou e-mailadres staat nu voor iedereen zichtbaar. Even de afbeelding bewerken, en jou bericht even bewerken. Dat doe je met die 3 puntjes die rechtsonder aan je bericht staat.

Reputatie 1
Badge

 

Reputatie 7
Badge +22

Goed gedaan @F.A. van der Veen, nu is in ieder geval jou e-mailadres weer veilig gesteld. 😉👍🏼

@F.A. van der Veen . Dank voor de info.

Ik heb dit doorgestuurd naar een special afdeling. Los van wat er misgaat bij DHL lijkt het op de achtergrond ook niet helemaal te kloppen. Daar kunnen zijn hopelijk iets aan doen.

Ik blijf de zaak voor je bewaken. Mocht je woensdag nog niks gehoord hebben, laat het weten.

(excuus dat dit allemaal zo omslachtig gaat )

Reputatie 1
Badge

Top dat er wat gebeurt.

Ik wacht het af. 

Hoi @F.A. van der Veen .  Ik heb iets meer duidelijkheid.

Ten eerst is die zending van DHL niet van ons. Dat is een andere bestelling geweest. Wij gebruiken DHL hier namelijk niet voor :-) Het lijkt dus op een samenloop van omstandigheden.

Wel lijkt het er op dat jouw bestelling is uitgevallen. Ik wil graag een nieuwe bestelling namens jou doen. Lijkt jou dit een goed idee?