Beantwoord

Mijn Digitenne geeft foutmelding E033-0

  • 25 July 2020
  • 6 reacties
  • 57 keer bekeken

Foutmelding E 033-0.

CAS no.*

*Admin: gegevens in profiel gezet i.v.m. privacy.

icon

Beste antwoord door Susan_ 26 July 2020, 11:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hoi @spapen55 ,

Tijd voor een nieuwe activatie! 
 

Dan kun je nu alvast het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.

  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 35 of 28. 
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
 

Zet de ontvanger dan op CNN (niet zappen) Zodra er beeld is op CNN, dan weer uitgebreid zenders zoeken. 
 

 

ik krijg ook steeds een foutmelding E033-0, van alles geprobeerd, maar niets helpt, TV is gisteren nog aan geweest.wat kan ik hiermee doen?

 

Reputatie 7
Badge +28

@1will1 

Wil je jouw Postcode, huisnummer, klantnummer en CAS-nummer invullen in je Forum profiel. 
Het CAS-nummer vind je op de onderkant van het Digitenne kastje, op de doos of in het menu-scherm abonnement.

Reputatie 7
Badge +21

Goedemorgen @spapen55, welkom op het Forum en bedankt voor jouw bericht!

Dit is helaas een bekend probleem, en kan ik niet vandaag voor je oplossen. Ik heb het doorgezet naar de achterliggende afdeling, morgen zal dit opgepakt worden i.v.m. het weekend. Mijn excuses voor dit ongemak!

@1will1, als je jouw Forum profiel aanvult kan het voor jou ook doorgeven zodat het zo snel mogelijk opgelost wordt!

Reputatie 7
Badge +21

@spapen55 en @1will1 is het voor jullie inmiddels opgelost? 

Ja het probleem is opgelost.