Beantwoord

Mijn Digitenne ontvangers krijgen geen ontvangst

  • 23 November 2021
  • 7 reacties
  • 47 keer bekeken

Ik heb een abonnement digitenne maar krijg geen ontvangst. Mijn ontvanger is cas4***-**7-***-0  en sn********* graag activeren

john driehuys

 

*Admin* gegevens verplaatst in verband met privacy. 

icon

Beste antwoord door Noordzee 30 November 2021, 14:39

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Ik krijg geen ontvangst digitenne graag ontvanger activeren

Het kan kloppen dat er nog een activatiesignaal verstuurd moet worden. Plaats hiervoor je gegevens in je profiel zodat een medewerker dit signaal kan activeren. Als dit wel al is gebeurd, hier nog een aantal tips.

https://digitenne.kpn.com/blog/snel-je-digitenne-ontvangst-verbeteren/

doen 1,2,3 het wel? @xxxxxxxx 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @xxxxxxxx ,

Wil je het volgende eens uitvoeren? 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Reputatie 7
Badge +17

Activatie signaal is verstuurd!

Reputatie 7
Badge +28

@xxxxxxxx 

Heb je nu ontvangst op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

Activatie signaal is verstuurd!

Hallo @xxxxxxxx ,

Wil je het volgende eens uitvoeren? 

1/ Haal de ontvanger even helemaal van stroom af. 

2/ Zet de antenne op een mooie hoge plek. 

3/ Zorg ervoor dat er geen potentiële storingsbron in de buurt staat van de antenne en/of de ontvanger. Denk dan bv aan een LED-lamp, een DAB+-radio of een modem. 

4/ Ga in het menu van de ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen.

5/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken.

6/ Draai de richting van de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Hallo @xxxxxxxx ,

Heb je nu weer ontvangst op alle zenders?

Zo niet, graag bovenstaande procedure uitvoeren en dan de ontvanger aan laten staan op NPO 1. Dan kan er nogmaals een activatiesignaal verstuurd worden.