Beantwoord

Mijn gratis digitenne alleen NPO 1,2,3

  • 28 May 2023
  • 2 reacties
  • 67 keer bekeken

Ik heb vrijdag het gratis pakket digitenne + wifi ontvangen. Wifi doet het prima. Digitenne doet het ook goed, alleen ontvang ik behalve NPO 1,2,3 geen verdere zenders.

Heb alle opties die geadviseerd worden geprobeerd. Uren op NPO 1 laten staan. 

Lees nu dat meer mensen dit probleem ervaren en dat het een kwestie is van nee in ja veranderen.

Ik heb abonnement met CAS nummer eindigend op 769-6 software versie 30 RF kanaal 33 (ik las dat Limburg RF kanaal 27 heeft), basis abonnement nee. Ik kan RF kanaal, staat op 21 niet wijzigen. 

Daar wij, waarschijnlijk tot medio juli of augustus, geen TV hebben, wil ik graag meer zenders dan alleen NPO 1,2,3.

 

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 1 June 2023, 12:12

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Nummer 31 ,

Een moderator wil graag een activatiesignaal (laten) regelen. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

 

Ga in het menu eerst eens terug naar fabrieksinstellingen. 

Dan een opdracht geven voor uitgebreid zenders zoeken.

Tenslotte de ontvanger permanent laten aanstaan op één van de NPO-zenders. De TV mag eventueel uitblijven. 

 

Ik vermoed dat het activatiesgnaal moet worden geactiveerd door een backoffice-afdeling. De activatie kan daarom enige dagen duren. Nu met Pinksteren verwacht ik het niet.   

Je kunt ook na de Pinksterdagen bellen met 0800-0402. Dat werkt het snelste. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Nummer 31, welkom op ons forum!
Is het inmiddels nog gelukt met de zenders?

Je kunt hierover ook altijd even bellen met 0800-0402, mijn collega's kunnen daar ook de activatie voor je aanvragen. Daar heb je direct contact 😊

Reageer