Beantwoord

Mis bepaalde commerciƫle zenders op Digitenne

  • 16 April 2019
  • 10 reacties
  • 132 keer bekeken

Reputatie 1
Ik mis de zenders 9 tot en met 12.
Hoe kan dit?

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Noordzee 17 April 2019, 19:50

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Meyer,

Dan heb je waarschijnlijk niet voldoende signaal. Dit kan je oplossen door het buitenplaatsen van de Funke V5 buitenantenne.

Maar voordat dat in gang gezet wordt, kan je mogelijk nog wat anders proberen.

  1. Ga in het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen
  2. Geef een opdracht tot uitgebreid zenderzoeken.
  3. Kijk in het menu naar de signaalmeter.
  4. Draai dan een beetje met de antenne tot het signaal maximaal is.
Lukt dit nog steeds niet, dan wordt het een nieuwe antenne.

Een moderator wil dan graag het een en ander voor je regelen. Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +30
Ha @Meyer, welkom! Ik zie dat je uitstekende uitleg van Noordzee hebt gekregen. Is het daarmee gelukt? Als je inderdaad een nieuwe antenne nodig hebt, geef vooral een gil. Dan stuur ik er een voor je op.
Reputatie 1
Ik heb de antenne op een andere plek gezet.....en ik heb de andere zenders!
Bedankt voor de goede uitleg.
Reputatie 7
Badge +30
Heel fijn! 🙂
Reputatie 1

Ik krijg foutcode E033-0. Zit op de camping wat kan dat zijn. Ik heb wel 1,2,3

Reputatie 6
Badge +7

Ik krijg foutcode E033-0. Zit op de camping wat kan dat zijn. Ik heb wel 1,2,3

@Meyer heb je de stappen uit het volgende topic doorlopen?Ā https://forum.kpn.com/digitenne-12/digitenne-foutcode-e033-0-wat-is-de-oplossing-493554

Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Beste @Meyer, welkom! Hoe staat het er nu voor? Heb je inderdaad de stappen uit dat topic doorlopen? Wil je je forumprofiel aanvullen met je postcode +Ā  huisnummer, klantnummer en CAS ID (onder persoonlijke opmerkingen)? Laat hier even weten dat je dat gedaan hebt, dan kijk ik met je mee.Ā 

Reputatie 7
Badge +30

Ik zie dat je niet meer gereageerd hebt, @Meyer. Werkt alles inmiddels naar behoren? Laat het gerust alsnog weten als we iets voor je kunnen doen.Ā 

Reputatie 1

Het werkt naar behoren

Reputatie 7
Badge +28

TopĀ :thumbsup_tone3: Ā