Beantwoord

Na opzegging geen retourdoos ontvangen

  • 16 January 2019
  • 5 reacties
  • 276 keer bekeken

Op 03-12-2018 digitenne opgezegd, het ontbreken van een dual/triple receiver en opname mogelijkheid in de nieuwe ontvanger is de reden, dat vind ik niet meer van deze tijd en geen 15.50 euro (en binnenkort meer) waard.

Op 22-12-2018 via chat gevraagd waarom ik moet betalen voor heel Januari 2019, terwijl ik toch al geen signaal meer kan ontvangen en het op 03-12-2018 opgezegd heb, ingaande 1 maand later, dus 03-01-2019

Wat een gedoe, die chat, maar affijn, e i n d e l i j k een bevestiging gekregen van mijn opzegging (had ik óók nog niet gehad), en binnen 5 werkdagen zou er een retourdoos arriveren om de apparatuur (die ik notabene nog nieuw in originele doos heb, gebruikte zelf een andere (ook al beter dan door KPN geleverde) ontvanger) retour te sturen.

We zijn nu 16-01-2019, en noppes nada nikkus ontvangen.
Binnenkort waarschijnlijk wel weer 15.50 euro betalen voor een dienst die ik niet eens meer af kan nemen?

Ik schijn het op de bonnefooi naar een adres te kunnen zenden, namelijk :
"Gebruik je niet de retourdoos met adressticker van KPN? Dan kun je de apparatuur gratis retour sturen naar:
KPN Antwoordnummer 10119 2400 VB Alphen aan den Rijn "


Nou weet ik niet wat de doen.
  • wachten op de beloofde retourdoos
  • een kpn winkel binnenstappen en de hele meuk daar achter laten
  • op de bonnefooi versturen en maar afwachten of het goed gaat (waar ik mijn vraagtekens bij heb)
Wie heeft dit ook meegemaakt, en wat zou je keuze zijn?
icon

Beste antwoord door Marina_ 17 January 2019, 21:45

Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Mark,

Ik zou even de reactie van een moderator afwachten.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en je klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Forum profiel is aangevuld. Dacht dat door koppeling met KPN-ID dit al bekend was.
Reputatie 7
Badge +19
Goedenavond@mark657, Digitenne is inmiddels stopgezet. Dat is in ieder geval al rond. Ik heb een retourdoos opgestuurd zodat je het apparatuur kunt retourneren. Mocht er toch nog iets onduidelijk zijn, laat je het dan weten?
Dank je, Marina.
Ik ontving reeds een sms met de mededeling dat er wat onderweg was.

"Beste klant, het KPN pakket (refnr (getal)) wordt zsm door PostNL op adres (snip) in (snap) bezorgd. Mvg,
KPN"

Hoop dat de verpakking groot genoeg is; KPN decoder zit nog in originele doos met alle bescheiden, volgens mij nog in folie's zelf.

....mogelijk heb ik wel de batterijen gebruikt.... 😛
Reputatie 7
Badge +19
Hoi Mark! De sms gaat inderdaad over de retourdoos. Ik ga er wel vanuit dat het allemaal past. Zo niet, dan mag er ook een gedeelte geretourneerd worden in een willekeurige doos naar KPN, Antwoordnummer 10119, 2400 VB Alphen aan den Rijn. De batterijen mag je houden hoor 😉 voor iets anders.

Reageer