Beantwoord

nieuw kastje kpn Digitenne

  • 26 January 2019
  • 6 reacties
  • 477 keer bekeken

Gisteren ook al uitgebreid over gehad op dit forum , het nieuwe kpn digitenne kastje.

Gisteren een medewerkster van Kpn aan de telefoon gehad.
Onze oude Philips breedbeeldbuis tv zou het nieuwe signaal niet aan kunnen.
Na van alles te hebben geprobeerd , nieuwe kabels , andere antenne wilde het maar niet lukken.

Mijn vriendin wilde al langer een nieuwe lcd tv dus gisteravond bij de plaatselijke winkel een nieuwe tv gekocht.
Het nieuwe kastje van kpn digitenne met de HDMI kabel er op aangesloten.
Een paar uur achter elkaar zonder problemen tv kunnen kijken.
Maar sinds vanavond geen beeld meer ?
Het kastje een aantal keren aan en uit gezet (kastje loopt namelijk steeds vast) maar niets helpt !!

Hoe kan dit ??
icon

Beste antwoord door Erik van KPN 5 February 2019, 16:40

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi kruisselbrink,

Het zit duidelijk nog niet mee! Krijg je soms een foutcode te zien? Bijvoorbeeld 016, 017 of 150?

Die fouten komen namelijk vaker voor. Kijk maar is hier:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062

Wil je in dat topic je melden nadat je het volgende gedaan hebt?:

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators.

Als je geen foutcode's ziet, adviseer ik je om eerst is terug te gaan naar de fabrieksinstellingen. Daarna een opdracht geven voor uitgebreid zenderzoeken.
Reputatie 4
Badge +4
Het zou met de bijgeleverde scart stekker moeten werken op je oude TV.
Maar wat zie je nu nog op beeld staan?
Zo te lezen is de ontvanger bezig om een update te verweken, dan lijkt hij niets meer te doen.
Dit zou toch na een half uur klaar moeten zijn.
(had ik ook in het begin, dacht echt dat de ontvanger stuk was)

Theo
Reputatie 7
Badge +28
Hoi kruisselbrink, vervelend dat dit niet lekker loopt. Ik denk dat beide reacties die hierboven staan kunnen kloppen. Zie je helemaal niets in beeld? Of kun je wel NPO 1-3 kijken, maar de andere zenders niet? Vul dan je profiel nog even aan met de gegevens die Noordzee aangeeft.
Reputatie 7
Badge +28
@kruisselbrink

We zijn bijna een week verder. Hoe is de stand van zaken. Heb je al beeld op alle zenders?
Reputatie 7
Badge +30
Je hebt niet meer gereageerd, Kruisselbrink. Ik ga er vanuit dat het probleem is verholpen. Zo niet, laat het weten.
Probleem Digitenne kastje opgelost.
Het kastje om geruild voor een nieuwe en sindsdien geen problemen meer ondervonden.
Alleen de ontvangst van zenders is zeker niet beter geworden , we stellen regelmatig de antenne bij. Je zou verwachten met een nieuw kastje.....

Reageer