Welkom op het

KPN Forum

Recent online
Vraag

Nieuwe afstandbediening Digitenne, maar hij doet het niet

Ik heb een nieuwe afstandsbedinging gekocht voor kpn kastje maar hij doet het niet dacht dat het aan de oude lag maar kan het zijn dat het aan het kastje ligt ??

of moet ik iets installeren of kaart eruit en erin doen

6 Reacties

Reputatie 6
Badge +25
Welke ontvanger heb je?
Welke afstandsbediening heb je? Waar heb je die weg?

@PeterG
hoi Robin de TF6500c zo n grijze van kpn

met standaard afstandbediening grijs
Reputatie 6
Badge +23
Oei, wat voor problemen ervaar je met die TF6500 COK?
Je hebt toch wel déze afstandsbediening gekocht? De andere digitenne-afstandsbedieningen doen het sowieso niet op dat apparaat.

p.s. (Robin) krijg helemaal geen mails meer van mentions . . . 😭
Hallo ja die heb ik gekocht , maar het kan ook het kastje zijn denk ik, hij is al 10 jaar oud , is het een idee om een nieuwe te vragen dan wel te kopen?
Reputatie 6
Badge +23
Je kunt zo'n kastje kopen bij een kringloopwinkel. Misschien beter om nu een nieuwe huurtuner aan te vragen. KPN verhuurt ze alleen maar. Nieuw kun je ze niet kopen.
Je kunt de tel. klantenservice bellen 0800-0402 of wachten tot een KPN moderator hier komt. Die kan het ook regelen voor je.

p.s. smartcard wordt niet vervangen.
Reputatie 3
Badge +5
Hey lange76, wat jammer dat je digitenne kastje het na 10 jaar heeft opgegeven. We verkopen deze tuners niet meer los, als je wilt kan je een huurtuner nemen wat dit kost is afhankelijk van je abonnement. Heb je alleen internet of digitenne bij KPN kost dit €15 per maand voor 1 ontvanger. Heb je alles-in-1 betaal je €5 per maand extra voor 1 digitenne ontvanger.
Als je dit zou willen bestellen mag je reageren op mijn privébericht.

Reageer