Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening Digitenne

• 16 november 2017
  • 19 reacties
  • 449 keer bekeken

Beste KPN,

Na heel veel jaren trouwe dienst heeft mijn afstandsbediening (digitenne) het begeven. Zouden jullie mij als jarenlange trouwe klant een nieuwe kunnen toesturen?

Zo ja, welke gegevens hebben jullie van mij nodig?

Ik hoor graag van jullie.

Vriendelijke groet, Marije Scholtens

Admin: Topic verplaatst naar Digitenne forum
icon

Beste antwoord door Bart_ 21 november 2017, 10:03

Hallo Marije en van harte welkom op het Forum. Hier de moderator annex medewerker van KPN 😉

Helemaal omdat je aan trouwe klant bent, maar ook een beetje omdat je een huurtuner hebt, stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening toe. Ik wil graag nog weten welk merk en type ontvanger je hebt. Wil je me dat laten weten?
Bekijk origineel

19 reacties

Reputatie 7
Hoi, indien je het apparaat niet gekocht hebt, maar huurt, dan kan dat.
Je kunt daarvoor wachten op een KPN Moderator of bellen naar 0800-0402.

Van belang is verder het merk en type
Topfield: TF6000 of 6500
Topfield: TF5300 (recorder)
Rebox 2100t / 1800t

Voor de Samsung ontvangers zijn na 10 jaar geen afst.bed. meer op voorraad.
Beste Peter,

Ik wacht nog even de reactie af van een 'Moderator' ofwel medewerker van KPN?

Alvast bedankt.

Vriendelijke groet, Marije Scholtens
Reputatie 7
Yes. Moderator = medewerker KPN 😉
Reputatie 7
Badge +18
Hallo Marije en van harte welkom op het Forum. Hier de moderator annex medewerker van KPN 😉

Helemaal omdat je aan trouwe klant bent, maar ook een beetje omdat je een huurtuner hebt, stuur ik je graag een nieuwe afstandsbediening toe. Ik wil graag nog weten welk merk en type ontvanger je hebt. Wil je me dat laten weten?
Reputatie 7
Badge +18
Dag Marije. Ik heb geen reactie meer van je gelezen, dus ik ga er vanuit dat je inmiddels bent geholpen. Mocht ik toch nog iets voor je kunnen doen, dan hoor ik het natuurlijk graag.
Hallo bij mij zijn 2 afstandbediening kapot. 1 doet niets meer de andere reageerde niet meer op aanzetten modem. Hoe kom ik aan nieuwe?
Gr Rick
Reputatie 7
Badge +12
Je post jouw bericht twee keer. Eenmaal hier in het Digitenne-forum en eenmaal bij interactieve TV.
Wat heb je voor soort ontvangers?
Reputatie 7
Badge +13
Hey @Rick65, leuk dat je op het KPN forum je vraag stelt, welkom! Zoals @Noordzee al terecht heeft opgemerkt, je hebt je vraag twee keer gesteld. Dat is niet nodig. Ik heb daarom je topic verwijderd. Je geeft aan dat de 1 niets meer doet. Heb je de batterijen al vervangen? De ander reageert niet op aanzetten modem? Bedoel je misschien dat de afstandsbediening niet meer de tv aan- en uitzet?
Doet niets meer ook niet als ik de batterijen vervang.
Reputatie 7
Hoi, Rick. Dit betreft Digitenne. Dus .... voor welke (merk) ontvanger is je ab stuk? Er zijn voor het oude systeem 3 merken: Samsung, hier zijn geen ab's meer van op voorraad, Topfield en Rebox 1800 / 2100.

En: weet je al dat Digitenne met een nieuw systeem gaat uitzenden, waardoor HD mogelijk is?
Dat kan alleen met de ontvangers RBX2800 en ZXV7200 gebruikt worden. Alle andere ontvangers worden daarmee waardeloos. Dan zal een KPN moderator wsl meteen een hele nieuwe ontvanger toesturen.

Zodat een moderator je goed kan helpen zou je willen aangeven welke ontvanger je nu hebt? En onderstaande gegevens in je profiel willen invullen?
Zodat je door een moderator geholpen kunt worden zou je je gegevens willen invullen in je forumprofiel? Deze gegevens zijn niet publiek te zien.
I.i.g. voor- en achternaam, postcode + huisnummer, klantnummer(s), Tel.nr. (op de regel Persoonlijke opmerkingen)
Na het invullen onderaan op {Sla wijzigingen op} klikken.
Hallo

mijn afstandsbediening heeft een plons gemaakt en hij gaat nu alleen nog maar 7. Kan ik een nieuwe krijgen?
Reputatie 7
Hallo

mijn afstandsbediening heeft een plons gemaakt en hij gaat nu alleen nog maar 7. Kan ik een nieuwe krijgen?

Welke Digitenne-ontvanger heb je @Ida89 ? Er zijn meerdere typen.

(dit is de rubriek Digitenne)
Ik krijg morgen een nieuwe.
Reputatie 7
Dat is goed nieuws, Ida89. Bedankt voor de terugkoppeling 😃
Reputatie 7
Badge +13
Top @Ida89 🙂
Hallo, ook mijn afstandbediening heeft het begeven. Kan ik via dit forum een nieuwe toegestuurd krijgen?
Reputatie 7
Badge +13
Hey @Sol Senchi, welkom op het KPN forum. Ben je op dit topic terecht gekomen omdat de afstandsbediening van Digitenne defect is? Of heb je problemen met de iTV (witte smalle) afstandsbediening? Dan kun je in dit topic: iTV afstandsbediening instellen / kapot vinden hoe je het kan verhelpen, of een nieuwe vragen. Ik hoor het graag 🙂
Reputatie 7
Hoi, @Nadia ,
Sol Senchi heeft een Arris, zie https://forum.kpn.com/members/sol-senchi-345507 (profiel is ingevuld)
Het zal dus een ITV a.b. betreffen.
Reputatie 7
Badge +13
@PeterG, aannames zijn dodelijk 😉 (maar grote kans dat je gelijk hebt)

Reageer