Beantwoord

Nieuwe afstandsbediening Digitenne bestellen

• 2 augustus 2018
  • 5 reacties
  • 370 keer bekeken

Hallo,
De afstandsbediening van de digitenne is kapot, ineens reageert hij niet meer. Hoe kom ik aan een nieuwe?
Groeten, Jolien

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Vikash 6 augustus 2018, 09:02

Bedankt, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Je ontvangt een bevestiging hiervan per sms. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. De oude/defecte afstandsbediening hoeft niet retour gestuurd te worden.
Bekijk origineel

5 reacties

Reputatie 7
Badge +17
Goedenavond @Johu1990 en welkom op het forum! Wat vervelend dat de afstandsbediening niet meer werkt. Ik zal een nieuwe afstandsbediening naar je toesturen. Wat voor een model Digitenne tuner heb je op dit moment? Zou je je KPN Forum profiel(Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Stuur je een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan kan ik je een nieuwe toesturen.
Hallo @Vikash
Ik heb de gegevens aangevuld. We hebben nu de grijze afstandsbediening, is dat voldoende informatie voor u?

Groeten, Jolien
Reputatie 7
Badge +17
Helaas is dat niet voldoende. Heb je een Rebox RE-2100T of RE-1800T. Of heb je een Topfield TF6500 of TF6000 .Zodra ik weet welke Digitenne tuner je hebt kan ik de juiste afstandsbediening toesturen. Ik hoor graag van je!
We hebben de TF6500
Bedankt.
Reputatie 7
Badge +17
Bedankt, ik heb zojuist een nieuwe afstandsbediening toegestuurd. Je ontvangt een bevestiging hiervan per sms. Binnen 2 werkdagen komt het pakket bij je door de brievenbus. Het is een postzending dus je hoeft er niet voor thuis te blijven. De oude/defecte afstandsbediening hoeft niet retour gestuurd te worden.

Reageer