Beantwoord

Nieuwe Digitenne aansluiten op oude tv

  • 28 June 2019
  • 4 reacties
  • 589 keer bekeken

werkt een oude ' bolle ' tv op de nieuwe digitenne van KPN ? Of heb je een HD tv nodig ?
icon

Beste antwoord door Marcia van KPN 29 June 2019, 13:03

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Hallo @Barnie , als je de goede aansluiting op de tv kunt maken, eventueel met verloopstekkers zal het misschien wel lukken, maar aangezien de nieuwe Digitenne-norm HD is zal e er geen plezier aan beleven op de dikbuik tv, de kringloop winkels nemen ze niet eens meer in voor de doorverkoop, maar alleen nog als afval met een stekker.
Voor de coaxkabel is de tv ook niet meer geschikt daar analoog overal bijna afgeschakeld is.
Dus, als de financiën het toelaten, zou ik voor een geschikte HD tv kijken, en dat hoeft heus geen smart tv te zijn, als deze maar minimaal HD (ready) is.
Succes.
Dag Jan,

dank voor je snelle reactie en informatie. Ik weet genoeg en weet wat me te doen staat.
Hallo @Barnie , uiteraard, graag gedaan, mocht je verder nog advies willen hebben over e.e.a., laat het gerust hier even weten.☺️
Reputatie 7
Badge +30
Hallo @Barnie, welkom! Leuk dat je nog echt een oude televisie hebt! Waarom zou je deze ook vervangen als 'ie het nog goed doet? Het klopt wel helemaal wat Jan zegt: voor een betere kwaliteit, is het misschien toch een idee om eens naar een nieuwer model te kijken.

Voor wat betreft de Digitenne aansluiting: dit kan gewoon met een oudere tv. Er zijn namelijk verloopstukjes te verkrijgen. Deze krijg je erbij als je een bestaande Digitenne klant bij ons bent. Mocht je nog vragen hebben, laat je het me dan weten?