Beantwoord

Nieuwe digitenne kast

• 15 september 2018
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Hallo,
Na veel onduidelijkheid word nu toch mijn ci+ module omgeruild voor een nieuw type kastje. Eerst stond namelijk nergens dat ook die onder de omruil actie viel.
Ik begrijp van de klantenservice dat een nieuwe module maken te duur voor jullie was... Maar bij alle plaatjes van het nieuwe type kastje ligt weer een extra afstandsbediening erbij. Is het ook mogelijk toch die van de tv zelf te gebruiken?
En hoe zit dat, ik krijg nu gratis digitenne via mijn iTV/bellen/internet abonnement. Van de klantenservice kreeg ik vanmorgen te horen dat "er geen verdere kosten aan verbonden zitten". Hier op het forum staat echter meerdere keren dat je dat domme kastje nu moet huren voor €5,- in de maand.
Erg slechte informatie verstrekking. Want de site digitenne.nl werkte ook voor die klantenservice medewerker niet goed. En eerst op jullie site was het ook al drama.

Anders moeten we toch maar eens gaan kijken naar een andere optie voor televisie. Het duurt toch nog maar een jaar tot we glasvezel hebben liggen
icon

Beste antwoord door PeterG 15 september 2018, 15:28

Oh, voor jou veranderd er financieel inderdaad niets. Je betaalt al € 5 per maand voor 1 x digitenne. Nu module, die vervalt. En dat wordt dus de ontvanger.
Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Is het ook mogelijk toch die van de tv zelf te gebruiken?
Die heb je alleen nodig voor aan/uit zetten van de tv. Dat kan niet met de Digitenne-afstandsbediening.

En hoe zit dat, ik krijg nu gratis digitenne via mijn iTV/bellen/internet abonnement. Van de klantenservice kreeg ik vanmorgen te horen dat "er geen verdere kosten aan verbonden zitten". Hier op het forum staat echter meerdere keren dat je dat domme kastje nu moet huren voor €5,- in de maand.
Het ligt eraan hoeveel ontvangers je in je ITV abonnement hebt. Kunnen dat er 2 zijn en dat zijn i-tv en je 3de is digitenne dan betaal je voor elke extra ontvanger (digitenne of i-tv) inderdaad € 5 per maand. Het voordeel van een koopmodule of kooptuner voor Digitenne komt met de nieuwe ontvanger inderdaad te vervallen.
Het 1e is duidelijk, maar het 2e volg ik niet.
Ik het even opgezocht, bij ons zit het zo:
1 iTV kastje
1 Digitenne ci+ module met insteekkaart.

Hiervoor betaal ik:
Digitenne abonnement- gratis
Digitenne insteekkaart- 5,00
HD tv ontvanger - gratis

Blijf ik nu dus die 5,00 betalen of komt wr straks nof 5,00 extra bij op?
Reputatie 7
Oh, voor jou veranderd er financieel inderdaad niets. Je betaalt al € 5 per maand voor 1 x digitenne. Nu module, die vervalt. En dat wordt dus de ontvanger.
Aangezien je nu € 5,00 betaalt voor de CI-module denk ik dat je het iTV basispakket hebt met gratis 1 ontvanger. Bij het eerstvolgende pakket heb je gratis 2 ontvangers en dat kan zijn 1 iTV ontvanger en 1 Digitenne ontvanger.
Ah bedankt voor de info. Il ben geholpen
Reputatie 7
Badge +27
Hallo Hn3dgt, welkom op het forum! Goed om te zien dat je geholpen bent met de antwoorden van Peter en Casey :)

Voor de volledigheid nog, we hebben een uitgebreid topic op het forum: Klaar voor de toekomst: Veranderingen bij Digitenne. Daar staat dit, en meer, in uitgelegd 🙂

Reageer