Beantwoord

Nieuwe Digitenne ontvanger aansluiten met scart

• 30 november 2018
  • 10 reacties
  • 539 keer bekeken

Hoe sluit ik de nieuwe ontvanger aan op mijn TV die geen HDMI aansluiting heeft allen een scart
icon

Beste antwoord door Noordzee 30 november 2018, 18:58

Hoi,

Bij omwisselen levert KPN een SCART verloopkabel mee. Voor nieuwe klanten wordt dat niet standaard gedaan. Wel krijgen zij een code om in onze webshop een gratis verloopkabel te bestellen.

Als je dat niet gehad hebt:
Zou je dan je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodat een moderator je gegevens kan inzien, dan kan een moderator jou verder helpen met je vraag over het aanvragen van de verloopkabel.
Bekijk origineel

10 reacties

Hallo, heb je er ook een scart blokje bij gekregen en een composiet kabel? Die kun je met het kastje verbinden naar je tv
Reputatie 7
Badge +16
Hoi,

Bij omwisselen levert KPN een SCART verloopkabel mee. Voor nieuwe klanten wordt dat niet standaard gedaan. Wel krijgen zij een code om in onze webshop een gratis verloopkabel te bestellen.

Als je dat niet gehad hebt:
Zou je dan je KPN Forum profiel (Dit blijft alleen maar zichtbaar voor de Moderators) willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer(s)? Zodat een moderator je gegevens kan inzien, dan kan een moderator jou verder helpen met je vraag over het aanvragen van de verloopkabel.
Reputatie 7
Er zou dit kabelsetje bij moeten zitten (indien omruil) om hem op scart aan te sluiten.
Bedankt allemaal heb het gevonden hoe ik tewerk moet gaan bedankt
Reputatie 7
Badge +20
Goedemiddag 1234567890o, welkom op het Forum!

Wanneer je de kabel die hierboven genoemd wordt nog niet ontvangen hebt, kan ik die even nasturen. Zou je kunnen aangeven of je een code hebt ontvangen, of het setje bij het pakket zat? Dan weet ik of ik je hier nog bij kan helpen 😉
Reputatie 7
Badge +16
@1234567890o Is het aansluiten gelukt?
volgens de foto die ik van de achterkant van de ontvanger gezien heb, is er geen geen cinch/tulp stekker aanwezig ???
Het ontvangen type is RBX2800, deze heeft geen cinch aansluiting!
Reputatie 7
Badge +16
Deze ontvanger heeft niet, zoals de ZTE, tulpstekkerpoortjes, maar een 3,5mm jack. Een extra kabeltje om de SCART converter hierop aan te sluiten wordt meegeleverd.
Reputatie 7
De RBX2800 heeft een minijack aansluiting Audio/Video (A/V)
Kabeltje is bijgeleverd. Scartverloop ook.

TV's hebben al ruim 12 jaar hdmi. Uitzendingen zijn in HD. Mss tijd je >12 jaar oude TV op te schalen??

Oops, sorry Noordzee. Had je reactie niet gelezen...

Reageer