Nieuwe Digitenne ontvanger niet meer actief

• 6 april 2018
  • 2 reacties
  • 84 keer bekeken

Komen er niet?!?!! Ben een nieuwe klant: 4 dagen gekeken zonder enig probleem en nu ook deze melding. Het is vrijdag avond en ik lees dat ik pas maandag kan bellen ?1!?!?!?!?! Tussen 9 en 17 u???? Schandalig, dat is toch geen service anno 2018.

Ik heb PRECIES HETZELFDE PROBLEEM!!!!

Admin: Bericht afgesplitst van Digitenne activeren gebeurt niet

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Welkom Peter, wat een naar probleem! Ik heb je gegevens erbij gezocht en de TV-ontvanger opnieuw geactiveerd. Kun je testen of dit werkt? Als dat niet zo is ontvang ik graag het CAS-nummer dat op de onderkant van de ontvanger staat in een privébericht.

Om misverstanden te voorkomen: de telefonische helpdesk is 24/7 aanwezig. Je kunt elk moment van elke dag contact opnemen. Als een probleem niet oplosbaar is kan het zijn dat een storingsmelding wordt aangemaakt. Afhankelijk van welke afdeling wordt aangestuurd kan het zijn dat zij alleen doordeweeks aanwezig zijn.
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Peter, omdat mijn collega Joran nu aan het genieten is van z'n vakantie, ontvang je van mij een reactie.

Ik zie dat jouw digitenne-ontvanger inmiddels weer geactiveerd is. Kun je ook weer naar alle zenders kijken?

Mijn excuses voor het ontstane ongemak.

Reageer