Beantwoord

Nieuwe ontvanger en antenne besteld, ontvanger nog niet gekregen?

  • 13 March 2019
  • 7 reacties
  • 76 keer bekeken

Ik heb afgelopen weekend (zaterdag) een tweetal pakketten besteld. Een nieuw Digitenne ontvanger en een nieuwe buiten/binnen antenne. Antenne is geleverd maar de ontvanger niet. Kan ook het pakket niet volgen via internet.

Met vriendelijke groet,
Ronald

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt.
icon

Beste antwoord door Marina_ 18 March 2019, 13:34

Bekijk origineel

7 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Stekeltje1, Welkom op het forum. De ontvanger is natuurlijk wel essentieel om gebruik te maken van jouw abonnement. Onhandig dat de ontvanger er niet meteen is bijgeleverd. Zou je jouw postcode, huisnummer en klantnummer(s) willen toevoegen aan jouw forumprofiel?(deze gegevens zijn alleen inzichtelijk voor ons en voor jezelf). Stuur je hier weer een berichtje als je de gegevens hebt aangevuld? Dan zorg ik ervoor dat je de ontvanger alsnog z.s.m. in huis hebt
Hallo Marina,

Ik heb mijn gegevens aangevuld.

Ps.
Kreeg vandaag via de post wel een verlengkabel voor de antenne. Had ik niet om gevraagd maar evengoed welkom hoor.
Bedankt

Met vriendelijke groet,


Ronald
Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @Stekeltje1, Ik zie ook dat een collega van mij een kabel heeft opgestuurd, waarom is mij ook niet duidelijk. Zojuist heb ik een ontvanger voor je aangevraagd. Het is nog even wachten op de verzendgegevens, maar zodra ik die hebt ontvangen stuur ik ze in een privébericht.
Goedenmorgen Marina,

Bedankt.
Ik wacht het af.

Met vriendelijke groet?

Ronald
Reputatie 7
Badge +19
Goedemiddag @Stekeltje1, De nieuw ontvanger is onderweg. Mijn collega heeft de verzendgegevens gemaild. Ik verwacht dat je hem morgen in huis hebt. Mocht je nog vragen hebben, laat het dan vooral weten! 🙂
Ontvanger ontvangen. Bedankt voor de snelle service.
Gr
Ronald
Reputatie 7
Badge +19
@Stekeltje1, Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat je geen vragen meer hebt. Anders hoor ik het graag!

Reageer