Nieuwe ontvangers later in gebruik nemen

  • 4 February 2019
  • 4 reacties
  • 65 keer bekeken

  • Nieuwkomer
  • 1 reactie
Goeiedag, ik heb door de omruil actie de nieuwe kastjes alvast ontvangen nu wordt het nieuwe signaal zonder opneem mogelijkheid pas vanaf 25 Februari in mijn regio geleverd dus gebruik ik totdat ik het door KPN aan mij opgedrongen nieuwe signaal ontvang mijn oude decoder met wel opneem mogelijkheid maar ik moet van KPN al wel vanaf dat de kastjes bij mij zijn afgeleverd de huur hiervan betalen.

Ik vind dit onterecht en wil vragen om correctie van de factuur en deze pas in te laten gaan vanaf het moment dat het gebodene door KPN daadwerkelijk wordt geleverd.

Grt F.A klant nr *

*Admin: reactie afgesplitst, eigen topic aangemaakt. Klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.


4 reacties

Reputatie 7
Badge +19
Goedemorgen @F.A. Ik lees dat je hier afgelopen maandag al contact over hebt gehad met mijn collega's. Het gaat hier over je tweede Digitenne ontvanger waarvoor je maandelijks huur gaat betalen. De nieuwe kastjes kun je meteen in gebruik nemen. Om deze reden, ondanks dat je er niet mee kan opnemen, kan ik de kosten niet voor je verrekenen. Mocht je nog andere vragen hebben, laat je het dan weten?
Goedemorgen Marina. bedankt voor je reactie waarmee ik het overigens niet eens ben. Mijn oude kastjes werken prima die kastjes moet ik door dat nieuwe signaal wat Digitenne van plan is te gaan uitzenden vervangen voor nieuwe kastjes deze nieuwe kastjes zijn in mijn regio pas noodzakelijk op 25-02-2019 of ze nu al werken is voor mij totaal niet belangrijk mijn oude kastjes werken tot 25-02-2019 nog net zo als dat ze altijd gewerkt hebben en is er zodoende geen noodzaak deze voor de nieuwe te vervangen die pas vanaf 25-02-2019 door het nieuwe signaal echt noodzakelijk zijn. Derhalve vind ik het de normaalste zaak van de wereld dat KPN deze factuur wel aanpast en deze laat ingaan vanaf het moment dat inderdaad geleverd wordt waardoor deze voor mij exstra kosten daadwerkelijk noodzakelijk zijn als ik van hun diensten gebruik wil blijven maken. Het is toch van de zotte dat ik nu al van af 19-01-2019 moet gaan betalen voor iets dat pas vanaf 25-02 2019 geleverd wordt. Dus mijn verzoek Marina wil je mijn gedachtegang t.a.v het rechtsgevoel voorleggen bij de afdeling die hierover zijn gedachten ook even wil laten gaan. Bij voorbaat dank met vriendelijke groet F.A Slingerland
Reputatie 2
Badge +3
Mijn digitenne gebruik ik in een andere omgeving als waar ik woon. in April zal ook mijn vakantieadres T2 hebben. Wat gebeurt er wanneer ik nu een nieuw kastje laat komen? kan ik mijn kaart later terug sturen of werkt T2 al in zuid Limburg ?
Reputatie 7
Badge +28
@Hubble1955 Met het nieuwe kastje kan je zowel kijken naar de Oude DVB-T-uitzendingen als naar de nieuwe DVB-T2-uitzendingen.

Reageer