Beantwoord

nieuwe smartkaart digitenne.

  • 16 oktober 2017
  • 2 reacties
  • 121 keer bekeken

Mijn smartkaart is gebroken van mijn digitenne. Hoe kom ik weer aan een nieuwe smartkaart?

Admin: topic verplaatst naar juiste categorie
icon

Beste antwoord door SjorsK 16 oktober 2017, 12:40

Welkom op het KPN Forum @M.J.Hummel!

Vervelend probleem, in dit geval kan de klantenservice een nieuwe smartcard voor je regelen. Je kan ze bellen op 0800-0402 of je kan wachten tot dat een moderator het topic heeft beantwoord. Bellen is in dit geval het snelste.

Wil je het ons laten weten als het gelukt is?
Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +15
Welkom op het KPN Forum @M.J.Hummel!

Vervelend probleem, in dit geval kan de klantenservice een nieuwe smartcard voor je regelen. Je kan ze bellen op 0800-0402 of je kan wachten tot dat een moderator het topic heeft beantwoord. Bellen is in dit geval het snelste.

Wil je het ons laten weten als het gelukt is?
Reputatie 7
Badge +24
Welkom @M.J.Hummel! Goed dat je het meldt want met een gebroken smartcard wordt het een lastig verhaal. Heb je inmiddels al contact gehad met de klantenservice? Anders regel ik het graag voor je. Reageer in dat geval op m'n privébericht. 🙂

Reageer