Vraag

Nog een foutmelding er bij, Digitenne werkt niet

  • 18 July 2019
  • 7 reacties
  • 144 keer bekeken

Mensen, aub, ik begin hopeloos te worden. de ene na de andere cas-id kapt er gewoon weer mee. na een dag gewerkt te hebben weer alleen de commerciĆ«len en regio. dit is het zoveelste verzoek om hulp, daar ik alle op dit forum gepubliceerde standaard berichten al 100 x heb uitgeprobeerd. De 12de is alles administratief afgehandeld en zit nu dus al een week betaald zonder TV. ga zo 3 weken op vakantie dus tel uit je winst. de 1ste maand is binnen zonder levering. En dat voor 30 ā‚¬ aansluitkosten. Buiten de dagen dat er 3 TV's aan hebben gestaan voor Jan met de bekende achternaam. Ik zit nu serieus te denken aan alternatieven daar ik me vreselijk in de maling genomen voelt. 13 jaar lid geweest, 1 twintuner, 2 single tuners en 3 insteekkaarten verder heb ik niets meer, behalve irritatie en ergernis. Nu graag alle 3 de cas-id kasten activeren, want ik alle 3 de foutcodes al gezien en schijn dus te betalen voor een abonnement wat ik volgens de codes niet heb. ontvangst op alle 3 de antennes is 100% zonder hapering, nrs staan in mijn profiel alsmede al mijn gegevens. Nu de aansluitingen nog activeren.

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Let maar op, Alex komt eraan!
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Gerard.

Ik zie inderdaad dat dit veel te lang duurt en voral te omslachtig gaat. Ik zie ook dat er vandaag contact is geweest met een collega diehet in gang heeft gezet . Werkt het nu wel? Ik heb je zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas niet gelukt. Heb je vanavond nog tijd voor 9 uur? Anders morgen?

Laat het me weten, ik hoor graag van je.
Reputatie 7
Badge +28
@GerardGr

Werkt het alweer?

Als dat toch niet lukt?

Dan kun je het zender zoeken nog een keer doen, maar dan met een kleine aanpassing.
  • Druk op Menu en ga naar Zender zoeken
  • Ga naar Handmatig zoeken (Zie je deze optie niet, druk dan op de blauwe knop)
  • Ga dan naar RF Kanaal (een van de pijlen eromheen) en pas deze aan naar het kanaal voor NTS4 (bouquet 5), waar ook CNN in zit. Voor jou is dat kanaal 27.
  • Ga dan naar Start zoeken en druk op OK van je afstandsbediening.

Deze manier kan helpen omdat wij het activatiesignaal (en ook softwareupdates) meesturen op het kanaal van CNN. Bij standaard zender zoeken gebeurt dit op de frequentie van de RTS (bouquet 1), waar de NPO in zit. Het signaal van de NPO wordt sterker uitgezonden, waardoor de ontvanger dan eerder denkt dat de ontvangst in orde is.
Reputatie 7
Badge +28
@GerardGr

Heb je al beeld na het doorlopen van de instructie van het vorige bericht?
Reputatie 7
Badge +28

Mensen, aub, ik begin hopeloos te worden. de ene na de andere cas-id kapt er gewoon weer mee. na een dag gewerkt te hebben weer alleen de commerciƫlen en regio. dit is het zoveelste verzoek om hulp,


@GerardGr
Heb je nog hulp nodig?
Of zijn alle problemen inmiddels opgelost?
Reputatie 7
Badge +28
Hoi Gerard.

Ik zie inderdaad dat dit veel te lang duurt en voral te omslachtig gaat. Ik zie ook dat er vandaag contact is geweest met een collega diehet in gang heeft gezet . Werkt het nu wel? Ik heb je zojuist telefonisch geprobeerd te bereiken, helaas niet gelukt. Heb je vanavond nog tijd voor 9 uur? Anders morgen?

Laat het me weten, ik hoor graag van je.



@Alex_P

Heb jij nog telefonisch contact gehad met Gerard? Is het inmiddels opgelost?
Reputatie 7
Badge +24
Nope, geen reactie verder gehad.