Beantwoord

Nog steeds geen antenne mogen ontvangen

  • 28 January 2020
  • 23 reacties
  • 196 keer bekeken

Reputatie 2
Badge

We hebben op de zaak Digitenne, daarvoor een nieuwe HD ontvanger ontvangen maar geen nieuwe antenne. We hebben nog zo'n grijze binnenantenne en die geeft alleen maar blokjes etc. en blijkt dus niet geschikt te zijn voor de nieuwe frequenties. Wat we ook geprobeerd hebben...maar we ontvangen ondanks allerlei toezeggingen geen nieuwe antenne. We kunnen gewoon niet met fatsoen de TV aanzetten want je kunt er niet normaal naar kijken.

Wat moet ik nu nog ondernemen om dit voor elkaar te krijgen? Ik word er een beetje moe van, we zijn hier al zeker bijna een half jaar mee bezig, ondertussen loopt het abonnement wel door.

icon

Beste antwoord door Noordzee 28 January 2020, 19:39

Bekijk origineel

23 reacties

Reputatie 7
Badge +28

@SystemII

Er zijn tegenwoordig veel betere antennes dan dat oude blokje. De Funke V5 wordt tegenwoordig geleverd door KPN. Die kan een moderator jou gratis opsturen. 

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer?  Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Reputatie 2
Badge

Ga ik morgen even doen, ik ben nu niet op de zaak en bedankt voor het antwoord. Ik zou heel erg blij zijn wanneer we eindelijk weer eens normaal kunnen kijken.

Reputatie 2
Badge

Alleen het klantnummer nog maar de rest is ingevuld.

Reputatie 2
Badge

Alles is ingevuld inclusief het klantnummer

Reputatie 7
Badge +17

@SystemII Welkom op ons KPN Forum! Noordzee, bedankt voor het snelle signaleren. Wij kunnen inderdaad een Funke V5 Antenne toesturen. Voor alle specs en leuke weetjes over deze antenne mag je Noordzee aanschieten. Je hebt vast al een sms of mail ontvangen over de verzending, want ik heb een besteld voor je. Ik ga ervan uit dat je hem morgen of overmorgen ontvangt (Gratis). Als we nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden! 

Reputatie 2
Badge

Als dat zo is dan ben ik ontzettend blij dat ik hier gekomen ben. Ik ben blij dat er meteen actie ondernomen is. Heel erg bedankt. Geen SMS of email gezien nog maar die zal op de zaak aangekomen zijn denk ik. 
 

Ik ben er erg blij mee.
 

Nogmaals dank!

Reputatie 7
Badge +28

Graag gedaan👍, de nieuwe antenne is behoorlijk richtingsgevoelig. Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu. 

Reputatie 2
Badge

Dat zal ik doen. Nogmaals dank, dit ging zo snel….had ik het maar eerder gedaan zo. 😊

Reputatie 2
Badge

Is er mogelijk een Track and Trace nummer voorhanden? PostNl is net geweest maar zonder pakketje van KPN.

 

Ik hoor het graag. 

Reputatie 7
Badge +17

@SystemII Heb je de antenne nog niet ontvangen? Ik ga het even voor je uitzoeken. Ik ging er een beetje vanuit dat je hem nu wel zou hebben. :see_no_evil:

Reputatie 2
Badge

Net (vrijdag 31-01 16:43 uur) nog geïnformeerd maar helaas niks binnengekomen. Toch een beetje jammer. 

Reputatie 7
Badge +28

Normaal gaat het vrij snel, binnen enkele werkdagen. 

Reputatie 2
Badge

Ja nu helaas dus niet. Maar wellicht morgen? Is het na te gaan wat ermee gebeurd is? 

Reputatie 7
Badge +28

Dat kan Lisa vast inzien, gaat goed komen hoor. Zij regelt dat wel. 

Reputatie 7
Badge +17

Hmm… Dat is wel gek jongens, want dit is wat ik zie: 

Hij is volgens het systeem gisteren afgeleverd? Ik ga hier even achteraan en kom snel terug met een antwoord.
Had je trouwens wel de sms ontvangen met het bericht dat de antenne zsm zou worden afgeleverd?

 

Reputatie 2
Badge

Goedemorgen Lisa,

 

Vanmorgen afgeleverd bij ons. Heel erg bedankt voor je handelen en reacties. 

Reputatie 7
Badge +28

En nu maar snel uitproberen of de ontvangst nu beter gaat. 👍

Reputatie 7
Badge +17

@SystemII Fijn om te horen! Ik zie dat de afleverdatum in het systeem ook gewijzigd is. Ik hoop dat jullie veel plezier hebben van de nieuwe antenne. Laat het maar weten als wij nog iets voor jullie kunnen doen. 

Reputatie 2
Badge

Ik wil jullie erg bedanken voor de vlotte en goede service. De antenne is binnen en ik ga hem morgen installeren.

Reputatie 7
Badge +28

Fijn👍, succes morgen met de installatie.

Reputatie 2
Badge

Enorm bedankt voor de actie...vandaag de antenne geïnstalleerd (nou ja gewoon aangesloten) en we hebben nu perfecte ontvangst (signaalmeter meet 100%).

 

 

Reputatie 7
Badge +28

Zo zie je maar…. Eind goed, al goed. 👍

Reputatie 7
Badge +17

@SystemII Bedankt voor de terugkoppeling, fijn dat het nu werkt! Mochten we in de toekomst nog iets voor je kunnen betekenen, dan weet je ons te vinden. 

Reageer