Beantwoord

Noodpakket bij verhuizing

  • 18 September 2019
  • 17 reacties
  • 535 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
Ivm verhuizing naar een nieuwbouw woning heb ik een noodpakket aangevraagd. Pakketten van KPN zijn nog niet beschikbaar op ons nieuwe adres. Vandaag is KPN netwerk begonnen met aanleg glasvezel. Ik krijg geen tijdelijk noodpakket van KPN. Onbegrijpelijk aangezien ik een tevreden klant ben. Wij willen ter overbrugging alsnog een noodpakket!
icon

Beste antwoord door Noordzee 29 September 2019, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

17 reacties

Reputatie 5
Badge +5
@Kootje88 welkom op het forum! Je hebt een topic geopend in het forum gedeelte over Digitenne. Gaat jouw vraag daarover, of over internet en interactieve televisie?
Reputatie 1
Badge
@P. Grigio mijn vraag gaat over dat ik graag een noodpakket wil. Digitenne zit voor zover ik weet in het noodpakket. Vandaar mijn vraag in dat topic.
Reputatie 5
Badge +5
OK, duidelijk! Dan is het wachten op een moderator, die zijn morgenochtend weer actief op het forum.
Reputatie 7
Badge +28
@Kootje88

Vul dan alvast jouw forumprofiel. Anders kun je niet geholpen worden.
Reputatie 1
Badge
@Noordzee ik heb het forumprofiel aangevuld! Bedankt voor de tip 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Er komt hier vanzelf een moderator langs. Die kan jouw vraag uitzetten bij de afdeling die daar over gaat.

Ik kan me eigenlijk niet voorstellen dat je niet tijdelijk een Digitenne-ontvanger in bruikleen mag hebben.
Reputatie 7
Badge +24
Hoi Kootje, welkom hier.

Dit verbaast mij ook, bij een verhuizing die uitloopt horen ook mijn collega's een noodpakket te moeten kunnen aanbieden. Zoals zonet afgesproken heb ik eentje naar je toegestuurd, laten we nu hopen dat het bereik daar goed is zodat je het kunt gebruiken. 🙂
Reputatie 7
Badge +28
Dat heb je snel geregeld, Alex ! 👍🏽
Reputatie 1
Badge
@Alex_P heel erg bedankt!!
Reputatie 7
Badge +28
@Kootje88

Digitenne-pakket al ontvangen?

Is het gelukt met de installatie?
Reputatie 7
Badge +28
@Kootje88

Heb je al TV-ontvangst via Digitenne?
Reputatie 1
Badge
@Noordzee excuus voor mijn late reactie. Ik zat midden in de verhuizing. Poging gedaan om digitenne te installeren echter het lukt niet. Geen signaal. Op het kastje staat 8888. Geen idee hoe ik dit moet oplossen.
Reputatie 7
Badge +28
@Kootje88

Vervelend deze code, maar het goede nieuws is dat dit wel is op te lossen.

Lees er alles over in dit topic.
Reputatie 7
Badge +28
@Kootje88

Is het oplossen van code 8888 gelukt? Hieronder nog even de instructie.

Code 8888 geeft aan dat je geen beeld of een storing hebt met je ontvanger. Je kan dit oplossen door de stappen op deze website even te volgen.

Soms ligt het aan de scart-kabel of aan de HDMI-kabel. Probeer bij deze fout ook -indien mogelijk- een andere kabel.

De instructie voor het oplossen van code 8888 op een andere manier beschreven:

1/ Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variëren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop.
2/ Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het Digitenne menu of live tv.

Als je dan het Digitenne-menu ziet:

3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen. (met de Digitenne-afstandsbediening)
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.

Stap 4 en 5 kan je evt. omdraaien.
Reputatie 1
Badge
@Noordzee het aansluiten is inmiddels gelukt! Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +28
Graag gedaan, veel plezier met de Digitenne-ontvanger.
Reputatie 1
Badge
@Kootje88

Is het oplossen van code 8888 gelukt? Hieronder nog even de instructie.

Code 8888 geeft aan dat je geen beeld of een storing hebt met je ontvanger. Je kan dit oplossen door de stappen op deze website even te volgen.

Soms ligt het aan de scart-kabel of aan de HDMI-kabel. Probeer bij deze fout ook -indien mogelijk- een andere kabel.

De instructie voor het oplossen van code 8888 op een andere manier beschreven:

1/ Selecteer het juiste input kanaal op de afstandsbediening van jouw TV middels de source knop. De source-knop verschilt per type afstandsbediening. Dit kan variëren van een vierkant met een pijl erin tot een EXT of AV knop.
2/ Kies nu het juiste input kanaal (ook wel extern kanaal). Weet je niet welke de juiste is? Ga ze dan 1 voor 1 langs door op de source-knop te drukken. Wacht elke keer 10 seconden voordat het beeld verspringt. Bij het juiste input kanaal verschijnt het Digitenne menu of live tv.

Als je dan het Digitenne-menu ziet:

3/ Via het menu eerst terug naar de fabrieksinstellingen. (met de Digitenne-afstandsbediening)
4/ Daarna een software-update draaien indien noodzakelijk.
5/ Dan een opdracht geven tot uitgebreid zenders zoeken.
6/ De antenne eventueel bijdraaien aan de hand van de signaalmeter in je menu.
7/ Laat de ontvanger minimaal een uur lang aanstaan, dan kan de abonnementsstatus op JA springen.

Stap 4 en 5 kan je evt. omdraaien.