Beantwoord

Noodpakket - Digitenne foutcode E016-0

  • 27 October 2020
  • 10 reacties
  • 110 keer bekeken

Vandaag hebben wij ons noodpakket ontvangen, waarvoor enorm bedankt! Nu kunnen wij tot de monteur aanwezig is toch thuiswerken.

Digitenne is ook erbij geleverd, de NPO zenders werken, echter de overige zenders geven de foutcode E016-0. Het signaal voor alle zenders is ruim in orde. Is er nog een handeling die ik moet uitvoeren om de zenders actief te krijgen of zijn enkel de NPO zenders beschikbaar in mijn noodpakket?

Graag advies

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 October 2020, 19:59

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Smitje85 ,

Dan heb je een activatiesignaal nodig.

Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.

Hallo @Noordzee.

Bedankt voor je snelle reactie.

Ik heb zojuist de gegevens aangevuld, inclusief het CAS-ID nummer. 

Reputatie 7
Badge +17

Hi @Smitje85! Welkom hier op ons KPN Forum. Ik heb een verzoek ingediend bij mijn collega's om de Digitenne opnieuw te activeren. Excuses voor het ongemak. Morgen wordt dit in orde gemaakt. :hugging:  Fijne avond nog:crescent_moon:

Bedankt Lisa,

Ik laat morgen weten of het werkt. Jij ook een fijne avond!

Reputatie 7
Badge +28

@Smitje85 

Heb je inmiddels beeld op alle zenders? 

@Noordzee 

Helaas nog niet. Heb voor de zekerheid de Digitenne teruggezet naar fabrieksinstellingen. Maar dit heeft ook geen soelaas geboden.

Is er nog iets anders wat ik kan proberen, of ligt het probleem niet bij mij?

Reputatie 7
Badge +28

@Smitje85

Laat je ontvanger aanstaan op NPO 1. De TV kan wel uit blijven. Wellicht gaat iemand van KPN vandaag de activatie verzenden.

 

Reputatie 7
Badge +17

@Smitje85 Bedankt voor je reactie! Ik heb nog even gecontroleerd. Als het goed is heb je inmiddels weer beeld, klopt dit? :blush:

@Noordzee en @Lisa 

Sinds gisteren middag werken de zenders inderdaad!

Bedankt voor het oplossen van het issue! Alvast een goed weekend

Reputatie 7
Badge +28

Fijn zo👍 En graag geholpen....

Reageer