Beantwoord

Noodpakket Digitenne, slechts 6 zenders

  • 22 juni 2021
  • 10 reacties
  • 60 keer bekeken

Vandaag noodpakket gekregen van KPN met daarin Digitenne. Geïnstalleerd, maar we krijgen maar 6 zenders in beeld (NPO 1, 2 en 3, 2 regionale zenders en NPO Extra). Bij de rest de melding dat we er geen abonnement voor hebben. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Hoe kunnen we dit op (laten) lossen?

icon

Beste antwoord door Thomas 23 juni 2021, 13:32

Goedemiddag @Marjan11, welkom op ons forum. Deze overige zenders horen het inderdaad ook gewoon te doen! Het kan zijn dat er iets niet goed geactiveerd is.
Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het CAS ID kunnen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen"?

Bekijk origineel

10 reacties

Reputatie 7
Badge +18

Goedemiddag @Marjan11, welkom op ons forum. Deze overige zenders horen het inderdaad ook gewoon te doen! Het kan zijn dat er iets niet goed geactiveerd is.
Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het CAS ID kunnen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen"?

Hallo Thomas,

Ik heb het ingevuld. Mocht er meer info nodig zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +18

Top! Ik heb het verzoek ingediend om de digitenne ontvanger te heractiveren. Mijn collega's pakken dit binnen een werkdag op, ik ga er vanuit nog wel voor vanavond.
Je krijgt een sms zodra hij opnieuw geactiveerd is!
Mocht hij het toch niet doen, trek dan vooral even aan de bel. Dan ga ik er achteraan!

Ok, ik wacht het even af. Bedankt in elk geval!

Thomas, helaas is het tot nu toeniet geregeld. 

Reputatie 7
Badge +18

Hoi @Marjan11, ik heb direct mijn collega's nog even aan de mouw getrokken! Ze gaan er werk van maken!

Reputatie 7
Badge +18

Ik krijg net de reactie dat hij actief is! Alle zenders zouden het nu moeten doen.
Als dat nog niet het geval is moet je mogelijk de ontvanger herstarten, opnieuw de zenders instellen of je antenne uitrichten.

We hebben alles geprobeerd maar krijgen nog steeds de melding dat er geen abonnement voor is.

Overigens heb ik ook geen sms gehad dat het geactiveerd zou zijn.

Ik was te voorbarig. Ineens hebben we toch beeld! Probleem is dus opgelost. Bedankt Thomas.

Reputatie 7
Badge +18

Ah top! Bedankt voor de terugkoppeling!

Reageer