Beantwoord

Noodpakket Digitenne, slechts 6 zenders

  • 22 June 2021
  • 18 reacties
  • 651 keer bekeken

Reputatie 1

Vandaag noodpakket gekregen van KPN met daarin Digitenne. Geïnstalleerd, maar we krijgen maar 6 zenders in beeld (NPO 1, 2 en 3, 2 regionale zenders en NPO Extra). Bij de rest de melding dat we er geen abonnement voor hebben. Dit lijkt mij niet de bedoeling. Hoe kunnen we dit op (laten) lossen?

icon

Beste antwoord door Thomas van KPN 23 June 2021, 13:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

18 reacties

Reputatie 7
Badge +20

Goedemiddag @Marjan11, welkom op ons forum. Deze overige zenders horen het inderdaad ook gewoon te doen! Het kan zijn dat er iets niet goed geactiveerd is.
Ik kijk graag even met je mee.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd? Zou je daarbij het CAS ID kunnen toevoegen onder “persoonlijke opmerkingen"?

 

*admin edit:

Mocht je als nieuwe lezer dit topic vinden en doet ook jouw noodpakket digitenne het niet.
Neem dan telefonisch contact op met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je hier het snelste mee helpen.

Een reactie hier van het forum kan soms even duren.

Reputatie 1

Hallo Thomas,

Ik heb het ingevuld. Mocht er meer info nodig zijn, dan hoor ik het graag.

Reputatie 7
Badge +20

Top! Ik heb het verzoek ingediend om de digitenne ontvanger te heractiveren. Mijn collega's pakken dit binnen een werkdag op, ik ga er vanuit nog wel voor vanavond.
Je krijgt een sms zodra hij opnieuw geactiveerd is!
Mocht hij het toch niet doen, trek dan vooral even aan de bel. Dan ga ik er achteraan!

Reputatie 1

Ok, ik wacht het even af. Bedankt in elk geval!

Reputatie 1

Thomas, helaas is het tot nu toeniet geregeld. 

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Marjan11, ik heb direct mijn collega's nog even aan de mouw getrokken! Ze gaan er werk van maken!

Reputatie 7
Badge +20

Ik krijg net de reactie dat hij actief is! Alle zenders zouden het nu moeten doen.
Als dat nog niet het geval is moet je mogelijk de ontvanger herstarten, opnieuw de zenders instellen of je antenne uitrichten.

Reputatie 1

We hebben alles geprobeerd maar krijgen nog steeds de melding dat er geen abonnement voor is.

Overigens heb ik ook geen sms gehad dat het geactiveerd zou zijn.

Reputatie 1

Ik was te voorbarig. Ineens hebben we toch beeld! Probleem is dus opgelost. Bedankt Thomas.

Reputatie 7
Badge +20

Ah top! Bedankt voor de terugkoppeling!

Ook wij hebben met het noodpakket alleen npo 123 en rtv Drenthe. Hoe kan ik dit oplossen als jullie in het weekend niet bereikbaar zijn! 

Hoi @Lidadegtaag ,

Als je je profiel invult en het cas ID onder het kopje persoonlijke opmerkingen plaatst kunnen de moderators een activatie aanvragen!

Het cas id staat onderop de ontvanger,Zie plaatje.

@Hanna_@Rutger_@Shyrin_@Maja_@Bart_Z@Sanne_M 

Staat erin hoor! 

Helaas nog steeds geen zenders 

Klopt, de moderator is ook nog niet langs geweest.Hij of zij zal een bericht plaatsen wanneer hij/zij een activatie heeft aangevraagd.

@Noordzee zou eventueel een seintje kunnen sturen zodat het sneller verloopt.

Reputatie 7
Badge +20

Hoi @Lidadegtaag, welkom op ons forum!
Ik heb de tekst in mijn antwoord bovenaan nog even aangepast.

De snelste manier om hierover in contact met ons te komen en dit opgelost te krijgen is door te bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je hier het snelste mee helpen.

Hier via het forum kan het soms een paar dagen duren voor je antwoord hebt.
Dat gezegd hebbende, ik heb het verzoek ingediend je digitenne nog een keer een activatiesignaal te sturen. Je wordt hier per sms van op de hoogte gehouden. Hier kan een werkdag overheen gaan.

Hoi @Lidadegtaag, welkom op ons forum!
Ik heb de tekst in mijn antwoord bovenaan nog even aangepast.

De snelste manier om hierover in contact met ons te komen en dit opgelost te krijgen is door te bellen met 0800-0402. Mijn collega's daar kunnen je hier het snelste mee helpen.

Hier via het forum kan het soms een paar dagen duren voor je antwoord hebt.
Dat gezegd hebbende, ik heb het verzoek ingediend je digitenne nog een keer een activatiesignaal te sturen. Je wordt hier per sms van op de hoogte gehouden. Hier kan een werkdag overheen gaan.

Helaas kom

ik er niet doorheen bij de klantenservice :( 

Helaas kom

ik er niet doorheen bij de klantenservice :( 

Maar gelukkig heeft thomas het nu geregeld voor je😉