Noodpakket gekregen, foutcode E016-0

  • 12 March 2023
  • 11 reacties
  • 43 keer bekeken

Reputatie 4
Badge +2

Ik krijg foutcode E016-0 bij de digitenne die in m'n noodpakket zit..

Heb m'n casID ingevuld bij m'n profiel


Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

11 reacties

Reputatie 7
Badge +24

Hi Ramon, wat naar dit. 

Ik heb de opdracht gegeven om dit te activeren, het zou vanavond nog moeten gebeuren.

 

Reputatie 4
Badge +2

Hi Ramon, wat naar dit. 

Ik heb de opdracht gegeven om dit te activeren, het zou vanavond nog moeten gebeuren.

 

Hoi, 't werkt nog steeds niet ! ! !

Reputatie 4
Badge +2

Gisteren een melding gemaakt 

Zou gisteren opgelost worden 

Werkt nog steeds niet..

 

En wanneer komt er een monteur voor de glasvezel?

IK BEN ER KLAAR MEE!

 

Admin: samengevoegd met lopend topic

Reputatie 7
Badge +20

Dan is er iets niet goed gegaan. Ik heb zo juist achterliggende afdeling gemaild om naar jouw Digitenne te kijken. Hoop dat het vandaag nog actief wordt. 

Verder zie ik dat er vandaag nog weer actie is uitgezet op aanleg glasvezel, maar daar is nog geen reactie op. Hopelijk duurt het niet lang meer. 

Reputatie 4
Badge +2

Dan is er iets niet goed gegaan. Ik heb zo juist achterliggende afdeling gemaild om naar jouw Digitenne te kijken. Hoop dat het vandaag nog actief wordt. 

Verder zie ik dat er vandaag nog weer actie is uitgezet op aanleg glasvezel, maar daar is nog geen reactie op. Hopelijk duurt het niet lang meer. 

Hoi Bart,

Glasvezel aanleg? Ik heb alles al liggen..

Er komt geen signaal binnen.. dat moet opgelost worden...

Reputatie 4
Badge +2

Dan is er iets niet goed gegaan. Ik heb zo juist achterliggende afdeling gemaild om naar jouw Digitenne te kijken. Hoop dat het vandaag nog actief wordt. 

Verder zie ik dat er vandaag nog weer actie is uitgezet op aanleg glasvezel, maar daar is nog geen reactie op. Hopelijk duurt het niet lang 

werkt nog steeds niet!@!

 

Reputatie 4
Badge +2

Dan is er iets niet goed gegaan. Ik heb zo juist achterliggende afdeling gemaild om naar jouw Digitenne te kijken. Hoop dat het vandaag nog actief wordt. 

Verder zie ik dat er vandaag nog weer actie is uitgezet op aanleg glasvezel, maar daar is nog geen reactie op. Hopelijk duurt het niet lang meer. 

Tis een wonder.. het werkt..

 

Reputatie 7
Badge +28

Hi Ramon, wat naar dit. 

Ik heb de opdracht gegeven om dit te activeren, het zou vanavond nog moeten gebeuren.

 

Hoi, 't werkt nog steeds niet ! ! !

Hallo @Ramon Daniels ,

Zet jouw ontvanger aan op NPO 1, de TV kan eventueel uitblijven. Als het goed is, ga je het activatiesignaal dan automatisch binnenhalen. 

Reputatie 4
Badge +2

Hi Ramon, wat naar dit. 

Ik heb de opdracht gegeven om dit te activeren, het zou vanavond nog moeten gebeuren.

 

Hoi, 't werkt nog steeds niet ! ! !

Hallo @Ramon Daniels ,

Zet jouw ontvanger aan op NPO 1, de TV kan eventueel uitblijven. Als het goed is, ga j het activatiesignaal dan automatisch binnenhalen. 

Heb net gebeld en het werkt nu..

Nu nog een monteur voor m'n glasvezel signaal...

Reputatie 7
Badge +28

Mooi zo 👍🏼, 

Voor het probleem met je glasvezel kun je het beste een apart topic openen. Dat is een hele andere tak van sport. 

Reputatie 4
Badge +2

Mooi zo 👍🏼, 

Voor het probleem met je glasvezel kun je het beste een apart topic openen. Dat is een hele andere tak van sport

ik probeer gewoon de druk erop te houden..

Zodat de kpn medewerkers hopelijk er alles aan doen om mij zo spoedig mogelijk verder tw helpen