Beantwoord

Noodpakket waarbij Digitenne niet werkt

  • 17 January 2019
  • 3 reacties
  • 385 keer bekeken

Vanwege overstap van T-Mobile naar KPN (waar T-Mobile de glasvezel aansluiting zo heeft gewijzigd dat zelf installeren van KPN apparatuur niet kan) een noodpakket ontvangen. Ook omdat een monteur pas na 10 dagen kan langs komen.
Internet via wifi is prima.

Digitenne is drama. Kan alleen maar NPO 1, 2 en 3 ontvangen. De instructies gevolgd om alsnog de zenders te krijgen maar krijg deze foutcode: E016-0 “U hebt geen abonnement voor deze zender etc”.
Dit is behoorlijk teleurstellend voor een noodpakket! Zou hier toch graag een oplossing voor zien.
icon

Beste antwoord door Giant2000 17 January 2019, 09:22

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

3 reacties

Reputatie 7
Badge +16
Hallo Maes, welkom!
Het lijkt er op dat de tuner door een administratieve fout niet geregistreerd is.
@Susan_ ?

Lees ook even dit topic: https://forum.kpn.com/digitenne-12/krijg-je-foutcode-e016-0-e017-0-of-e-150-0-te-zien-466062
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @Maes. Dat is inderdaad niet de bedoeling. Ik zal voor je uitzoeken hoe we dit zo snel mogelijk kunnen verhelpen. Ik zie dat je ook een berichtje hebt achtergelaten in dit topic. Ik zal je daar verder helpen.

Opgelost