Beantwoord

Omruil Digitennekastjes en betalen huur

  • 19 January 2019
  • 19 reacties
  • 179 keer bekeken

Het is onmogelijk om met iemand van de klantenservice iets af te spreken als je doof bent
ik belde 16 jan. om mijn kastje 22 januari a.s.om te ruilen op het dichtstbijzijnde adres waar dit kan, nl. De COOP hier in de wijk, en ik spreek af dat ik mijn tweede kastje niet meer hoef. En mijn kosten blijven dan 15,50 per maand.
prompt krijg ik een mail dat op 21 januari het nieuwe kastje op mijn woonadres geleverd gaat worden , en dat de faktuur 20,50 deze maand van mijn rekening afgeschreven zal worden.
weer gebeld om dat recht te breien , maar de medewerker zegt dat het 15,50 per maand blijft en het kastje dinsdag de 22e komt.
ik ben benieuwd.....
opa

  • *Admin: afgesplitsten een eigen topic voor vraag aangemaakt
icon

Beste antwoord door QUIMERA 25 January 2019, 23:32

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

19 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo opa/QUIMERA,

Ik denk dat en moderator hier in dit forum het best wel voor jou wil nakijken.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en je klantnummer. Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.


Ik heb de gevraagde gegevens ingevoerd
Opa
Reputatie 7
Badge +28
OK Opa, dat is mooi snel. Er komt hier vanzelf een moderator langs. Kan wel even duren, want het is weekend.
Ik heb wel even de tijd, en als de moderator er toch is, wil ik ook weten of ik 22 jan.mijn oude
kastje in moet leveren bij de COOP , en ik ben benieuwd wat de KPN met die vracht oude techniek aan moet , " de schredder in ? "
Reputatie 7
Badge +28
KPN gaat de oude ontvangers milieu-verantwoordelijk afvoeren.

Mogelijk kan @Alex_P jouw vraag beantwoorden?
Reputatie 7
Badge +24
Natuurlijk, de ontvangers worden door ons massaal in de @Noordzee gedumpt. Gekkigheid natuurlijk 😉 , ze worden inderdaad op een meer dan verantwoordelijke wijze gerecycled. Sterker nog, we lopen voorop wat milieu betreft. Lees ook: KPN is milieubewust.
Reputatie 7
Badge +28
Niet in de Noordzee gooien, daar houden de vissen niet van... 😂

Maar de andere vragen van Opa zijn veel belangrijker:


Het is onmogelijk om met iemand van de klantenservice iets af te spreken als je doof bent
ik belde 16 jan. om mijn kastje 22 januari a.s.om te ruilen op het dichtstbijzijnde adres waar dit kan, nl. De COOP hier in de wijk, en ik spreek af dat ik mijn tweede kastje niet meer hoef. En mijn kosten blijven dan 15,50 per maand.
prompt krijg ik een mail dat op 21 januari het nieuwe kastje op mijn woonadres geleverd gaat worden , en dat de faktuur 20,50 deze maand van mijn rekening afgeschreven zal worden.
weer gebeld om dat recht te breien , maar de medewerker zegt dat het 15,50 per maand blijft en het kastje dinsdag de 22e komt.
ik ben benieuwd.....
opa

en

en als de moderator er toch is, wil ik ook weten of ik 22 jan.mijn oude
kastje in moet leveren bij de COOP ,

@Alex_P : Wil je hier ook nog even naar kijken?
Reputatie 7
Badge +24
Ow, sorry. Zag alleen de laatste opmerking. Ik zie wel dat er alsnog 2 zijn besteld en al onderweg zijn, geen idee waar mijn collega naar heeft gekeken. Mijn voorstel is om die 2 beide in ontvangst te nemen, zodra dit is gedaan pas ik het hier alsnog aan naar 1 ontvanger en stuur ik een retourdoos. Is dat een idee?

Niet in de Noordzee gooien, daar houden de vissen niet van... 😂

Nee, nee. Zeker niet, hehe.
Reputatie 7
Badge +28
Er heeft al wel iemand een oude plaat ingegooid.... Daar vingen ze vroeger vissen mee.

Ik zag dat Alex mijn eerste en belangrijkste vraag al herhaald heeft, ik blijf het triest vinden dat ik een simpele vraag
via dit forum moet stellen I.p.v. bij de klantenservice
ik wacht af wat er voor antwoord komt en ben me intussen aan het oriënteren om over te stappen naar ziggo / Vodafone
want dit getuigd van een knulligheid die je vroeger bij een kleine kruidenier kon verwachten maar niet bij een KPN
opa
Reputatie 7
Badge +24
Ik zag dat Alex mijn eerste en belangrijkste vraag al herhaald heeft, ik blijf het triest vinden dat ik een simpele vraag
via dit forum moet stellen I.p.v. bij de klantenservice
ik wacht af wat er voor antwoord komt en ben me intussen aan het oriënteren om over te stappen naar ziggo / Vodafone
want dit getuigd van een knulligheid die je vroeger bij een kleine kruidenier kon verwachten maar niet bij een KPN
opa


Hoi Opa. Zie ik nou iets over het hoofd? Samengevat hoe ik het heb begrepen: Er zijn voor jou toch 2 ontvangers besteld waardoor je nu ook een hogere factuur hebt ontvangen. Mijn voorstel was om dit goed te zetten als je het in ontvangst hebt genomen omdat de ontvangers al onderweg waren/zijn. Uiteraard ook met een correctie van je factuur. De ontvanger die je hebt hoef je niet in te leveren omdat dit je eigendom is.

Mocht ik het toch op een knullige manier verkeerd hebben begrepen, dan laat ik me graag verbeteren. Wat Ziggo/Vodafone betreft; erg jammer om te horen maar uiteraard je goed recht om je te oriënteren. Zoveel verschillende mensen met verschillende wensen en gelukkig ook verschillende providers om uit te kiezen. ;)
Alex ,
ik heb al 12 jaar Digitenne , en het zelfgekochte kastje staat in de boot , toen KPN Digitenne overnam kreeg ik er een kastje bij, dat heb ik in onze slaapkamer gebruikt , dat was gemakkelijker dan de ziggo wandcontactdoos benutten, nu KPN een nieuw type ontvanger geeft,
( ruilt) en ik voor een tweede unit 5 euro extra moest gaan betalen ,heb ik 16 jan. gebeld , en afgesproken dat ik maar 1 kastje meer hoefde .
en dat wordt dinsdag 22 januari door mij bij de COOP hier in de wijk geruild , de faktuur blijft dan 15,50 per maand.
prompt krijg ik een mail dat een nieuw kastje opgestuurd is naar mijn adres, ik weer bellen , want de bijgevoegde faktuur was 20,50
opsturen was zeker niet mijn idee want ik las ergens dat dit 10,00 euro kostte .en ik ben maar zelden thuis .
ik zag trouwens net dat inmiddels de faktuur teruggedraaid is naar het afgesproken bedrag , nu nog morgen het nieuwe kastje bij de COOP
ophalen , dan ben ik weer blij. ( ik las ook nog dat het oude kastje niet opgestuurd behoeft te worden ) dat wordt millieustraat hier )
mocht er toch nog een tweede kastje opduiken dan is jouw optie om alvast een retourdoos hierheen te sturen een goed idee,
in ieder geval bedankt voor het geduld om mij antwoord te geven , en ik hoop dat de beeldkwaliteit inderdaad beter zal zijn zoals beloofd door KPN

Een fijne zomer toegewenst !
Opa
Reputatie 7
Badge +28
Opa,

Is het omruilen gelukt? Heb je al tijd gehad om de ontvanger aan te sluiten en te activeren? Want het is het beste om de ontvanger binnen zeven dagen te activeren.
NOORDZEE,
Bij de COOP was geen kastje bezorgd, maar mijn buren hebben gisteren het opgestuurde kastje aangepakt, en dat heb ik vanmiddag geïnstalleerd , prima beeld ,......dus een geluk bij een ongeluk !
ik laat het hierbij , bedankt voor alle inspanning ! 👍
Opa
Goedemorgen Alex , of Noordzee ,
ik lees dat ik de conversatie bij favorieten kan verwijderen , maar ik ben een digibeet en weet niet hoe en wat,
ik heb ook geen favorieten , maar als jullie alles weg kunnen doen vindt ik het prima !
want ik ga nu niet meer kijken bij de COOP of het tweede kastje daar alsnog is gearriveerd , het zal dan wel terug gezonden worden naar de KPN
hopelijk is met het nieuwe systeem de dekking in geheel Nederland ook verbeterd , want uiteindelijk heb ik destijds de straalschotel opgeruimd en vervangen door Digitenne om dat het een stuk gemakkelijker werkt op een boot , ( schommelen , goed richten , en kijken tijdens het varen )
we zijn met de boot sinds mijn VUT al 3 X in Duitsland geweest tot Berlijn en Lauenburg en daar hadden we tientallen
zenders op onze Digitenne
gegroet !
Opa vutter, ( schipper van de QUIMERA)
Reputatie 7
Badge +24
Opa, begrijp ik het goed dat alles nu geregeld is? Zo ja, dan hoef je zeker niets meer te doen.
Helemaal goed Alex !
kun jij voor mij alles wat hierover gaat verwijderen ?
alvast bedankt
Opa
Reputatie 7
Badge +24
Hi opa, dat kan ik maar het hoeft niet. Als je dat wilt kan ik dit hele topic verwijderen, laat het me weten.
Alex,
ik heb niks toe te voegen aan hetgeen ik hiervoor schreef, ik ben blij met mijn kastje, de faktuur is wat ik verwachtte, dus doe de hele topic maar weg
als ik weer wat te melden heb kom ik hier ,
groeten
opa