Ook ik heb de brief ontvangen over de omruilactie van digitenne ontvangers.
Voor 12 februari zou mijn ontvanger omgewisseld moeten worden.
Omdat ik nog niet ben benaderd of mogelijk het telefoontje voor het omruilen heb gemist (i.v.m. veiligheid en privacy neem ik afgeschermde nummers niet op), heb ik vorige week geprobeerd contact op te nemen met KPN via het telefoonnummer dat in de brief vermeld werd.
Daar krijg ik slechts een antwoordapparaat.
Ik heb daarin gevraagd contact met mij op te nemen, maar nog niets vernomen van KPN.
Ook op de website van KPN vind ik geen informatienummer.
Hier gaat het wat mij betreft al verkeerd.
KPN zadelt je op met flauwekul en is niet te bereiken voor vragen en/of overleg.
Is er een manier om iemand van KPN te bereiken over digitenne?
Ook het feit dat ik straks met een decoder MOET gaan kijken staat mij tegen.
De ervaring is dat de standaard decoders van KPN héél slecht ontvangen, zeker tijdens de vaart.
Is er iemand die iets weet over de ontvangstkwaliteit van de nieuwe ontvanger en het nieuwe systeem?
Een aantal jaar geleden heeft Canaldigitaal het signaal aangepast waardoor de ontvangst slechter werd en ik ben opgestapt.
Ik heb een voorgevoel dat nu met digitenne de ontvangst ook drastisch minder gaat worden en dan blijft er weinig over voor reizenden als (vrachtwagen)chauffeurs, schippers, kermis- en circusmensen.
Alvast bedankt voor uw aandacht
Tomas
Beste antwoord door Bart_
Bekijk origineel