Beantwoord

omruilen digitenne apparatuur lukt niet

  • 30 January 2019
  • 4 reacties
  • 120 keer bekeken

hey

ik probeer via de website van digitenne mijn apparatuur om te ruilen door middel van de tool, alleen als ik bij stap mijn gegevens invul en op volgende stap klik gebeurt er niets. geen foutmelding, kan verder nergens op klikken er er verschijnt niets in beeld.

ik heb een screenshot toegevoegd met wat ik op de website te zien krijg. ik kan niet verder naar beneden scrollen en kan niets meer aanklikken. ik heb het geprobeerd met firefox, chrome en microsoft edge.

weet iemand hoe ik dit op kan lossen? ik wil graag weer tv kunnen kijken namelijk

B.V.D.

Gunar



icon

Beste antwoord door Noordzee 30 January 2019, 19:07

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Gunar-w,

Vervelend dat het niet lukt. Er is ook nog een tweede omruiltool:
https://www.kpn.com/service/televisie/digitenne-omwisselen-b.htm

Zou je die ook is willen proberen?, eventueel via de diverse browsers.

Mocht dat ook niet lukken, dan kan een moderator jou helpen met de omwisseling.

Vul dan verder jouw Forum profiel aan met naam, postcode + huisnummer en klantnummer. Dan helpt een moderator jou zo snel mogelijk verder. Geef hier even seintje als je klaar bent met het invullen van je gegevens.
Hoi Gunar! Is het al gelukt? Mocht je mijn hulp nodig hebben, geef me een seintje! ( na invullen profiel).
Reputatie 7
Badge +28
@Gunar-w

Ben je al verder gekomen met het omwisselen?
Ik ga er van uit dat het gelukt is. Zo niet, laat het weten!