Beantwoord

Omruilen Digitenne ontvanger niet goed gegaan

  • 23 May 2019
  • 22 reacties
  • 411 keer bekeken

Reputatie 1
Badge
afgelopen vrijdag (17e) zou, volgens PostNL mijn ontvanger in de middag afgeleverd worden. de gehele dag thuis geweest en geen bezorger op het erf geweest, navraag bij PostNL leert dat de bezorger het pakketje retour gebracht heeft met de opmerking "geweigerd" deze beste brave borst is hoogstwaarschijnlijk mijn adres voorbijgereden en bij het volgende huis het pakket aangeboden. Bij POstNL staan de gegevens van deze zending vermeld onder nr 07046627.
Ook een nieuwe poging om de omruil in gang te zetten lukt niet.
graag een oplossing, vrgr E. de Man
icon

Beste antwoord door Noordzee 31 May 2019, 17:55

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

22 reacties

Reputatie 7
Badge +30
Hè, wat lastig allemaal! Goed dat je je hier meldt, @vitessa580! Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even hier weten wanneer je dit gedaan hebt en dan kijk ik hoe we dit op kunnen lossen.
Reputatie 1
Badge
afgelopen vrijdag contact gehad met KPN (via chatbox) er is door medewerker een e-mail bericht gestuurd naar afdeling Logistiek om de omruil handmatig in te voeren omdat dit via het systeem niet mogelijk bleek. ik zou vandaag hierover een bevestiging krijgen op mijn telefoon. tot nu toe niets ontvangen!

Admin: adresgegevens verwijderd en opgeslagen in je profiel
Reputatie 7
Badge +28
Hoi @vitessa580

Wil je jouw gegevens invullen, nadat je geklikt hebt op de groene letters (forumprofiel) hieronder?

Wil je je forumprofiel updaten met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Laat even hier weten wanneer je dit gedaan hebt en dan kijkt @Marcia_ hoe we dit op kunnen lossen.
Reputatie 1
Badge
IK het profiel bijgwerkt.
Reputatie 1
Badge
Profiel is bijgewerkt met postcode, huisnummer en klantnummer.
Reputatie 7
Badge +28
Prima, @Marcia_ komt hier vanzelf weer langs. Even geduld nog.
Reputatie 7
Badge +30
Dank! Het is een beetje een gekke situatie nu. De 'nieuwe' ontvanger is afgemeld, maar de oude ook. Die staat alleen nog wel op papier bij ons. Gevolg: we kunnen hem niet omwisselen, want hij wordt niet herkend. Echter staat 'ie er nog wel in, waardoor we nu een 'tweede' ontvanger aan moeten vragen. Je gaat zo een mail krijgen dat je voortaan 5 euro per maand gaat betalen, maar dat is dus niet zo. Laat het even weten wanneer je de nieuwe ontvanger binnen hebt, dan zorg ik ervoor dat we de eerste ontvanger alsnog verwijderen. Je krijgt dan een retourdoos toe gestuurd, zodat je de oude op kunt sturen naar ons. Mochten er in de tussentijd toch kosten gefactureerd worden, krijg je deze vanzelfsprekend terug van ons. Excuses voor de verwarring!
Reputatie 1
Badge
Ik hoop er het beste van, eigenlijk van de zotte dat een nalatige, stompzinnige bezorger van de KPN-Post dit allemaal tot gevolg heeft.
goet Ernst de Man
Reputatie 7
Badge +30
Het gaat hoe dan ook goed komen! Het was niet heel handig van de PostNL bezorger, maar ons systeem had het retourpakket ook gewoon moeten verwerken en dat lijkt dus ook niet helemaal goed gegaan. Dus ook een beetje hand in eigen boezem hier hoor 😉.In ieder geval: ik hoor het van je als je de nieuwe ontvanger in huis hebt!
Reputatie 1
Badge
Volgens track&trace zou het pakket vanmiddag (vrijdag) tussen 1300 en 15.30 bezorgd worden.Het pakketje met de ontvanger werd om 17:40 in ontvangst genomen.
Reputatie 7
Badge +28
Het is dus toch nog goed gekomen.

Heb je de ontvanger al geïnstalleerd?
Reputatie 1
Badge
Het geleverde pakket is inderdaad een digitenne ontvanger, maar ik heb geen retoursticker gevonden om de oude ontvanger en adapter terug te sturen. of ik kijk eroverheen, graag een reactie aangaande de wijze van retour zenden van oude ontvanger.
Reputatie 7
Badge +28
Je kunt de oude ontvanger in een doos stoppen en terugsturen naar:

KPN
Antwoordnummer 10119
2400 VB Alphen aan den Rijn
Reputatie 1
Badge
antwoord: de ontvanger is geinstalleerd en werkt zeer goed.
Reputatie 1
Badge
3-6-2019 oude ontvanger verstuurd naar bovengenoemd adres.
Reputatie 7
Badge +30
Helemaal goed! Wil je nog even het CAS ID van de nieuwe ontvanger in je forumprofiel zetten? Dan kan ik ervoor zorgen dat die behouden blijft. Heb je toevallig nog het smartcardnummer van de oude? Als je die er ook bij wilt zetten, heb ik zeker weten genoeg informatie.
Reputatie 1
Badge
de smartcard is onvindbaar, ik vermoed dat deze nog in de ontvanger gestoken zit. de nieuwe ontvanger heeft als CAS nummer **.
Bijgesloten in het retour-pakket met de oude ontvanger heb ik een notitie gedaan met adres en klantnummer.
Reputatie 7
Badge +30
Top! Ik heb de oude er nu uitgehaald. Wil je het hier even laten weten wanneer je de volgende factuur binnen hebt? Dan vergoed ik de kosten die daar teveel op staan.
Reputatie 1
Badge
afgelopen weekeinde de retourdoos van KPN ontvangen. ontvanger echter al een kleine 2 weken geleden teruggestuurd naar Alphen ad Rijn.
op verpakkingssticker van deze doos staat: "ons kenmerk: RMA 2-F7BZIOC" en als retouradres Bleiswijk.
factuur juni wordt over enkele dagen verwacht, ik hou je op de hoogte van de in rekening gebrachte kosten.
Reputatie 7
Badge +30
Je kunt deze gewoon bewaren of weggooien hoor! Dit is een geautomatiseerd proces: als we iets opzeggen, gaat er een retourdoos de deur uit. Jij hebt je ontvanger al teruggestuurd, dus het komt helemaal goed.
Reputatie 1
Badge
O.K. dan hoop ik: eind al goed.
Reputatie 7
Badge +30
Ik heb er alle vertrouwen in! Mocht je toch nog ergens tegenaan lopen of vragen hebben, weet je ons te vinden.