Beantwoord

Omruilen Digitenne via tool lukt niet

  • 7 February 2019
  • 8 reacties
  • 96 keer bekeken

Goedemiddag,

Ik beschik over een Digitenne abonnement met 3 ontvangers (1 gratis en de andere twee a 5,= euro p/m). Naar aanleiding van de omruilactie wil ik het aantal terugbrengen naar 1. Als ik via de tool een en ander in gang zet gaat alles goed (inclusief verminderen aantal en kiezen omruilpunt), tot ik na het aanvinken van de voorwaarden op de vervolgknop klik. Ik krijg dan de mededeling dat er iets is misgegaan en dat ik de acties opnieuw moet uitvoeren. Ik heb via diverse browsers de site benaderd. Ik heb het via de KPN- en de Digitenne site geprobeerd, maar het resultaat is het zelfde.

Wat gaat er mis?
icon

Beste antwoord door Susan_ 21 February 2019, 11:35

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi Jos58,

Een moderator van dit forum wil jouw oude ontvanger voor jou omruilen voor een nieuwe DVB-T2 ontvanger. Zou je je KPN Forum profiel willen voorzien van naam contractant, postcode, huisnummer en klantnummer? Is alleen maar zichtbaar voor jou en een moderator.

Dan kan je daarna sneller geholpen worden. Geef je even een seintje als de gegevens gevuld zijn?
Beste "Noordzee",

Dank voor je bericht. Mijnprofiel is compleet. Ik hoor graag verder van je.

Groet,
Jos
Reputatie 7
Badge +21
@Jos58 , bedankt voor je bericht en gegevens! Ik heb de twee betaalde tv-ontvangers verwijderd uit je abonnement. Dit zal per direct ingaan. Voor de ontvangers krijg je een retourdoos thuisgestuurd, waarmee je ze kosteloos retour kan sturen ;)

Wat betreft de ontvanger die overblijft, hiervoor heb ik nog niet direct de ruiling aangevraagd. Als ik dat nu namelijk doe, krijg je er alsnog 3 😉 De wijziging van 3 naar 1 ontvanger moet eerst doorgevoerd worden. Hier wacht ik dus nog even op! Ik ben er aankomende dinsdag weer, op het moment dat de wijziging dan is doorgevoerd zal ik alsnog de ruiling aanvragen. Is dat goed? 🙂
Beste Susan,

Dank voor je actie. Ik vind het een prima idee. Via de klantenservice van KPN heb ik inmiddels een email ontvangen met de bevestiging van de wijziging.

Je verdere acties wacht ik af.

Met vriendelijke groet,
Jos
Reputatie 7
Badge +21
Hoi Jos! Geen probleem. Ik zie dat de wijziging tot maximaal 19 februari open kan staan. Pas vanaf dat moment kan ik die laatste handeling, de ruiling, aanvragen. Dus nog heel even geduld, ik kom de 19e bij je terug! 🙂
Reputatie 7
Badge +21
@Jos58, excuses. 2 dagen te laat! Maar ik heb de ruiling alsnog aangevraagd. Beter laat dan nooit hoop ik dan maar 😃 De ontvanger die je nog hebt, kan je morgen na 14.30 omruilen bij de Jumbo aan de Westkapelseweg 10 voor een nieuwe variant. De oude ontvanger graag in een doos verpakken samen met de stroomadapter. De antenne dien je te houden, en gaat dus niet mee retour! Op de doos graag het ordernummer schrijven (3349924) en retouradres: KPN, Antwoordnummer 10119, 2400VB Alphen aan den Rijn.

Vergeet ook niet een geldig legitimatiebewijs mee te nemen, die moet je namelijk laten zien 😉
Fijn! Ik ga zaterdag de 23e de zaken omruilen. Overigens heb ik de retourdoos voor de twee ontvangers waarvoor het abonnement is beëindigd niet ontvangen, maar die gaan mee met de ontvanger die ik omruil.

Groet,
Jos
Reputatie 7
Badge +21
De retourdoos komt binnen 2 weken, maar het is prima als je die bij de doos in stopt. Ik heb hier in ieder geval even een notitie van gemaakt 😉

Reageer