Beantwoord

Omruilen ontvanger Digitenne en monteursafspraak

  • 27 May 2019
  • 8 reacties
  • 102 keer bekeken

Badge
Ik wil mijn digitenne omruilen en heb nu een afspraak gemaakt voor een monteur. Het is mij niet duidelijk wat ik nu ga krijgen. Ik wil in ieder geval geen DVS kopen en wil geen kabel vanuit de experiabox naar zolder. Wie kan mij vertellen wat ik nodig heb

*Admin: afgesplitst en een eigen topic voor vraag aangemaakt

icon

Beste antwoord door Noordzee 27 May 2019, 19:57

Bekijk origineel

8 reacties

Reputatie 7
Badge +28
@Willempie65

Ik heb geen idee waar je het over hebt. Als je een nieuwe Digitenne-ontvanger wil kan je dat online regelen. Maar dan heb je geen monteur nog. Waarschijnlijk bedoel je wat anders, maar dan moet je wel even iets meer duidelijkheid geven.
Badge
Ik wil weten wat ik krijg als ik het digitenne kastje omruil. Ik heb via mijn kpn een omruiling gevraagd . En daar kreeg ik een link om een afspraak te maken voor een monteur. Volgens mij ben ik duidelijk.
Reputatie 7
Badge +28
Dan verwijs ik je naar onderstaand topic. Hier staan de twee nieuwe Digitenne-ontvangers beschreven: een ZTE en een Rebox. Welke je gaat krijgen, weet je nooit van te voren.

Het is mij alleen niet duidelijk waarom je een monteur nodig hebt. De installatie is best wel simpel:

https://forum.kpn.com/digitenne-12/klaar-voor-de-toekomst-veranderingen-bij-digitenne-445235
Badge
Om die monteur heb ik niet gevraagd, ik kreeg een link via sms en email om die afspraak te maken. Vandaar mijn vraag wat ik krijg. In de i nformatie die ik van kpn krijg is dat niet duidelijk opgegeven
Reputatie 7
Badge +28
Misschien kun je even jouw profiel (op dit forum) vullen? Dan kan een moderator die afspraak bekijken. Want ik vind het een wat vreemd verhaal.

Geef j even een seintje als jouw profiel is gevuld?
Reputatie 7
Badge +28
@Willempie65

Wil je even jouw profiel vullen?
Reputatie 7
Badge +20
Dag @Willempie65 Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd. Noordzee geeft een duidelijke uitleg, over de algemene gang van zaken. Ik heb net als hij het idee dat er wellicht iets meer aan de hand is. Mocht ik je nog kunnen helpen, vul dan je KPN Forum profiel met de naam van de contractant, je postcode / huisnummer en je klantnummer. Dan kan ik inhoudelijk meekijken. (Uiteraard zijn je gegevens alleen zichtbaar voor jou en de Moderators.)
Badge
Imiddels heb ik uitgebreid telefonisch gehad met KPN en ik weet nu waarom er een monteur e.e.a. komt aansluiten

Reageer