Beantwoord

Omruilen ontvanger Digitenne voor DVB-T2 exemplaar

  • 4 March 2019
  • 5 reacties
  • 85 keer bekeken

IK WOON IN REGIO 5 VAN DIGITENNE, MAAR IK GEBRUIK HET OOK IN REGIO 3 DIE IS DUS EERDER. KAN IK DAN HET NIEUWE SYSTEEM AL EERDER ONTVANGEN? ALS HET OUDE KASTJE INGELEVERD MOET WORDEN KAN DAT DAN OOK LATER?
icon

Beste antwoord door Bart_ 5 March 2019, 15:41

Bekijk origineel

5 reacties

Ja, via een KPN moderator hier op t forum kan je alvast de decoder omwisselen die in de andere regio in gebruik is. Even wachten totdat één van hen hier komt. Vul je voor de moderator vast je gegevens in in je forumprofiel? Anders kunnen ze niks.

Voor het krijgen van een nieuw kastje staat wel het inleveren van de oude. Maar de nieuwe werkt gelukkig ook met het oude systeem. Een nieuw kastje is dus overal bruikbaar.

P.S.
Het leest een stuk prettiger zonder caps. Dan kunnen zinnen ook gewoon met een hoofdletter beginnen wat het leesbaarder maakt 😉
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @WEETGRAAG Je kunt je apparatuur zelf ook heel eenvoudig omwisselen. Dat is echt zo gebeurd. Als je er niet uitkomt help ik je graag verder, waarbij ik inderdaad wel de gegevens in je Forum Profiel nodig heb. Zoals Peter ook aangeeft: als je de nieuwe ontvanger ophaalt zul je de oude direct moeten inleveren.
IK BEN HELEMAAL GEINFORMEERD MET DE ANTWOORDEN.
DE INFORMATIE DIE IK KREEG IS VOLDOENDE. BEDANKT ALLEMAAL
Reputatie 6
Badge +7
Misschien is een nieuw toetsenbord een goed idee?😎

Reageer