Beantwoord

Omruilen van Digitenne ontvangers in de winkel

  • 20 June 2019
  • 6 reacties
  • 541 keer bekeken

Heb Digitenne ingeleverd bij de winkel in de Herenstraat Groningen ze zouden een nieuwe toesturen bij het willen ophalen van het pakket kan ik hem niet krijgen omdat ik de oude moet inleveren en die dus niet meer heb kan ik de nieuwe niet krijgen moet eerst weer naar de winkel terug om de oude op te halen goede service had de verkoper moeten weten kom zeer weinig in Groningen ivm vervoer dus geen Digitenne meer
icon

Beste antwoord door Noordzee 20 June 2019, 19:16

Bekijk origineel

6 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo,

Veevelend!
Op dit forum kan je verder geholpen worden.

Wil je jouw profiel op dit forum vullen ?
Tsja, wat een raar gedoe met die oude ontvangers, wat wil kpn daar nu mee bereiken ?
Als je een oude ontvanger wil hebben om in te leveren dan kan ik je daar wel aan helpen, ik heb er nog wel 1, wat zeg ik, stapels !
Ik heb overigens uit betrouwbare bron vernomen dat het inlever beleid is aangepast.
Reputatie 5
Badge +4
Digitenne is een onbekend produkt in de KPN winkels.
Reputatie 7
Badge +28
@Gompyjoris : Nu even met een link....

Hier op het forum zijn de moderators van KPN heel wat klantvriendelijker. Zij gaan jou goed helpen met het omwisselen van jouw Digitenne-ontvanger.

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer en klantnummer? Deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.
Reputatie 7
Badge +28
@Gompyjoris

Laat even wat van je horen, na het vullen van jouw profiel kan een moderator jou aan een nieuwe ontvanger helpen.
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Gompyjoris, Welkom op het forum. Wat onhandig allemaal, maar gelukkig kunnen we je daar wel mee helpen. Tot nu toe zie ik je gegevens niet terug in je profiel, maar zodra je dit hebt gedaan, hoor ik graag van je. Anders ga ik ervan uit dat je het al hebt geregeld via een andere weg 🙂

Reageer