Beantwoord

Omruiling Digitenne

  • 2 February 2019
  • 4 reacties
  • 165 keer bekeken

ik heb het verzoek van kpn ontvangen om mijn digitenne apparatuur om te ruilen. wát moet ik dan retour sturen, alles?? insteekkaart, kastje waar kaart in gaat of de ontvanger?
dat wordt nergens vermeld. maar krijg mn nieuwe pakket pas als ik eerst het oude retour stuur... (ook vreemd aangezien het verzoek vanuit kpn zelf komt). ben bang dat ik iets terug stuur wat ik achteraf gezien niet had moeten opsturen.
gr.wendy
icon

Beste antwoord door Noordzee 2 February 2019, 14:01

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hoi wkroos,

Ik weet niet zeker of alles in jouw bericht klopt. Ik kan mij namelijk niet voorstellen dat je eerst je oude spullen moet opsturen, want dan zit je een tijd zonder TV. Dat kan haast niet de bedoeling zijn.

Los daarvan ben je alleen verplicht om je oude spullen terug te sturen, als je die spullen huurt van KPN. Eigen gekochte apparatuur is van jou en hoef je dan ook niet terug te sturen.

Kan je even aangeven wat jij voor soort (merk) ontvanger gebruikt? Dan kan ik de vraag beter beantwoorden. Overigens wordt alle oude apparatuur dadelijk volkomen waardeloos. KPN gaat de oude apparatuur alleen maar milieu-bewust afvoeren.
hoi noordzee, bedankt voor je snelle reactie!!
en klopt wel hoor, mijn nieuwe pakket ligt al klaar bij het afhaalpunt, maar ik krijg het nog niet mee, omdat ze het oude nog niet retour hebben..
is nav volgende actie van kpn;
Beste klant, Digitenne gaat veranderen. Daarom werkt uw oude Digitenne tv-ontvanger binnenkort niet meer. Maak snel een omruilafspraak via kpn.com/digitennevernieuwt Mvg, KPN

er staat rebox op mijn ontvanger.
maar voor mij is het dus niet duidelijk wat ik precies moet omruilen/retour sturen...
Reputatie 7
Badge +28
OK, dan krijg je de nieuwe ontvanger gelijk mee. Dat verandert de zaak.

Dan kan je je oude ontvanger + smartcard + insteekkaart allemaal inleveren bij het afhaalpunt.
(De insteekkaart is eigelijk een CI-moduul waar je de smartcard insteekt.)

Wat je niet moet inleveren is je antenne. Die heb je ook nodig bij de nieuwe ontvanger.
oh top, helemaal duidelijk Noordzee, bedankt!!!

Reageer