Beantwoord

Omwisselen apparatuur Digitenne

  • 28 July 2019
  • 4 reacties
  • 78 keer bekeken

Hallo, ik wil nu bij het oajketpunt mijn digitenne apparaat ophalen en de oude terugsturen. Ik weet alleen niet of de adapter en afstandsbediening in het pakketje zit, en krijg het pakketje alleen als ik de oude ingepakt inlever, hoe weet ik nou wat ik in het te versturen doosje moet stoppen als km niet weet wat er in de op te halen zit. Straks zit ik zonder adapter of afstandsbediening..

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid
icon

Beste antwoord door Noordzee 28 July 2019, 13:54

Bekijk origineel

4 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo Berrugje,

De adapter zit er zeker bij. Hou de afstandsbediening voor de zekerheid achter. Is altijd makkelijk voor als de afstandsbediening kapot gaat.

Of stuur de afstandsbediening anders later nog apart terug.
Als de "oude" al een HD ontvanger (zxv7200 / rbx2800) is dan zéker de afst.bed. houden.

Is die oude nog een Rebox 1800t of 2100t, Topfield (TF.....), of zelfs nog Samsung dan werken die afst.bed. niet meer i.c.m. het nieuwe systeem/ontvangers.

Antenne houd je sowieso.
Reputatie 7
Badge +28
@Berrugie

Is het omruilen gelukt?
Werkt de nieuwe ontvanger naar wens?
Reputatie 7
Badge +19
Hoi @Berrugie, Tot nu toe zie ik geen reactie op de antwoorden en vragen die eerder in dit topic zijn gesteld. Hopelijk ben je eruit gekomen met de nieuwe ontvanger. Mocht je later toch nog vragen hebben, horen we dit graag van je.

Reageer