Beantwoord

Onduidelijkheid Digitenne ontvangers

  • 14 April 2021
  • 9 reacties
  • 86 keer bekeken

Ik ga t zo maar s een x proberen,want kpn krijgt het telefonisch niet opgelost.Heb al jaren een abonnement alles in 1 pakket,daarnaast ook een digitenne kastje.Eigenlijk nooit problemen,nu is het zo dat ik voor op de camping 2 x digitenne heb bij besteld,de kastjes waren tegelijk besteld maar kwamen een week na elkaar aan😳Maar goed dat is t probleem niet,kastjes geïnstalleerd op de camping 1 werkend andere alleen Nederland 1,2 en 3,gebeld en niet werkende kastje geactiveerd met t gevolg dat het andere kastje het niet meer deed,weer gebeld en nu dus al een keer of 7 gebeld!!!!Steeds maar 2 kastjes die t doen.Vanmiddag weer gebeld en nu wordt er een nieuw kastje opgestuurd en is mijn abonnement veranderd en was er altijd 1 digitenne gratis moet ik nu voor 3 x digitenne betalen.kunnen jullie mij hier misschien mee helpen want wordt er nou helemaal flauw van.Gr Frans

*Admin: titel aangepast i.v.m. vindbaarheid en verplaatst naar juiste board

icon

Beste antwoord door Noordzee 15 April 2021, 16:09

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

9 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Fransje B ,

Een moderator wil graag het een en ander voor je nakijken. Zou je het Forum profiel  willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kun je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is. 

  • Het CAS-ID nummer kun je terugvinden in het menu-scherm abonnement, onderop je ontvanger en op de doos.
Reputatie 7
Badge +17

Hallo @Fransje B, welkom op ons forum! Heb je mijn hulp nog nodig? Zo ja, zou je dan de instructies van Noordzee willen opvolgen? Dan kijk ik graag even met je mee.

Hallo @Fransje B, welkom op ons forum! Heb je mijn hulp nog nodig? Zo ja, zou je dan de instructies van Noordzee willen opvolgen? Dan kijk ik graag even met je mee.

Hallo,ik heb inmiddels mijn gegevens aangepast,nu is t zo dat ik nog contact heb gehad telefonisch,en er zou een nieuwe ontvanger opgestuurd worden.ook blijkt het dat ik al die jaren onterecht niet hoefde te betalen voor 1 digitenne ontvanger en dat we daar geluk mee hebben gehad volgens een collega van u,en dat het daarom dus nu fout gaat en dat ik voor alle 3 de ontvangers moet gaan betalen.We hebben dus nu een nieuw contract gehad met 3 x digitenne die we moeten gaan betalen,maar wat ik nu opgestuurd heb gekregen is alleen een digitenne antenne………...we horen t wel..maandag zal het ingaan en als het dan niet werkt stuur ik alles terug ben er klaar mee.

Update,de tv die het vandaag zou gaan doen…...u raad het al nog steeds niks,maar abonnement is inmiddels wel veranderd,met een hoger bedrag.:zipper_mouth:

Reputatie 7
Badge +24

Als u Alles-in-1 Standaard had, dan had u recht op 2 ontvangers. 1 daarvan kon een digitenne ontvanger zijn. Daar betaalde u dan dus voor met de pakketprijs. En je zag daar niet apart 5 euro voor op de factuur staan.

Als u Alles-in-1 Standaard had, dan had u recht op 2 ontvangers. 1 daarvan kon een digitenne ontvanger zijn. Daar betaalde u dan dus voor met de pakketprijs. En je zag daar niet apart 5 euro voor op de factuur staan.

Nee dat is prima,maar ik moet 8 keer bellen eer dat ze erachter zijn dat dat het probleem is.Dat ik ervoor moet betalen is geen probleem,maar dan moet t wel werken,hier wordt je moedeloos van.

Reputatie 7
Badge +17

@Fransje B Volgens onze gegevens heb jij drie Digitenne ontvangers in jouw abonnement. Alle drie zijn geactiveerd. Ik heb ze alle drie voor de zekerheid een zetje gegeven. Ik wil je nu adviseren om de Digitenne ontvangers een uur lang op NPO1 te laten staan. Dit zorgt ervoor dat de juiste gegevens kunnen inladen. Laat je mij weten of dit heeft geholpen?

@Fransje B Volgens onze gegevens heb jij drie Digitenne ontvangers in jouw abonnement. Alle drie zijn geactiveerd. Ik heb ze alle drie voor de zekerheid een zetje gegeven. Ik wil je nu adviseren om de Digitenne ontvangers een uur lang op NPO1 te laten staan. Dit zorgt ervoor dat de juiste gegevens kunnen inladen. Laat je mij weten of dit heeft geholpen?

@Denise ik had vanmorgen alweer gebeld en een collega had het binnen een minuut geregeld!maar bedankt voor de moeite en vooralsnog werkt t allemaal.

gr Frans

Reputatie 7
Badge +17

Fijn om te lezen dat het allemaal is opgelost!Â