Beantwoord

Online opzeggen Digitenne abonnement

  • 4 January 2019
  • 3 reacties
  • 104 keer bekeken

Hallo,
Ik heb Digitenne als extraatje bij mijn alles-in-één pakket van XS4ALL zitten. Ik ga op 4 febr 2019 over naar KPN en wil mijn Digitenne per die datum opzeggen. Bij online opzeggen wordt gevraagd om smartcardnummers. Verplichte velden. Ik heb er hier twee liggen en die heb ik maar ingevuld maar mijn huidige Digitenne-ontvanger is van het nieuwe type dus zonder smartcard. Ik kon nergens een toelichting geven en ben nu bang dat alleen de twee smartcards worden gedeactiveerd terwijl ik helemaal geen Digitenne meer wil hebben. Klantnr. *.
Graag een geruststelling. Alvast bedankt.

*Admin: klantnummer verwijderd i.v.m. privacy.
icon

Beste antwoord door Susan_ 5 January 2019, 11:37

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Emko, welkom op het Forum en bedankt voor je berichtje!

Op het moment zie ik, op het klantnummer dat je hebt doorgegeven, nog geen opzegging staan. Echter, als je het online doorgeeft kan het een stuk langer duren. In plaats van een smartcardnummer geef je het CAS-ID nummer door, die op de nieuwe ontvangers staat! Maar je krijgt hier een bevestiging van, die bevestiging is jouw bewijs dat het opgezegd wordt!

Wil je er echt zeker van zijn, bel dan even met 0800-0402 of maak gebruik van onze LiveChat functie om de opzegging alsnog door te geven (zodat het direct in het systeem gezet wordt en je hier niet meer naar hoeft om te kijken).
Opgelost (hoop ik). De chat robot was een hindernis maar een echt mens heeft mij daarna wel kunnen helpen. Bedankt voor de hulp!
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te lezen dat je alsnog die bevestiging hebt gekregen via een collega 🙂 Ik zie inderdaad de opzegging er inmiddels ook al in staan per 04-02-2019! Dus dat komt helemaal goed.

Reageer