Beantwoord

Ontevreden met nieuw systeem Digitenne

  • 26 June 2019
  • 2 reacties
  • 177 keer bekeken

2019, 20 juni Digitenne
Hoe waardeloos kan je een nieuw digitenne systeem aanbieden , het navigatie systeem werkt uitermate traag, het scrollen laat te wensen over, de timer functie ontbreekt, de programma-menubalk dient telkens weer te worden geĆ¼pload en verdwijnt dus weer na verloop van tijd, er dient nu weer met twee afstandsbedieningen te worden gewerkt. Ik vraag me af wanneer KPN de insteekmodule-optie weer gaat aanbieden. Kortom de oude versie is veel fijner dan deze nieuwe versie.

*Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid
*Admin: topic verplaatst naar juiste board
icon

Beste antwoord door Noordzee 26 June 2019, 18:25

Bekijk origineel

2 reacties

Reputatie 7
Badge +28
Hallo FaartVoort,

Ik snap jouw frustratie. De door jou genoemde punten zijn inderdaad nadelig veranderd ten opzichte van de mogelijkheden van het oude Digitenne.

Wat betreft de snelheid van de ontvanger, ook b.v. met het zappen: Dat is bekend. Er wordt daar onderzoek naar gedaan en hopelijk komt er in een volgende update een verbetering.

Dit geldt trouwens ook voor niet door jou genoemde punten als teletekst en de gids (EPG).

Ook het ontbreken van de timer-functie is al eerder gemeld. Geen idee of dat ooit weer terug gaat komen.

Ik hoop trouwens dat jij ook oog hebt voor de verbeteringen. Vanaf 9 juli 2019 heeft het hele land een prachtig HD-beeld. Ook zijn/komen er op de meeste locatie's meerdere regionale zenders in jouw zenderlijst.

En wat betreft twee afstandsbedieningen en de insteekkaart (CI-module). KPN heeft geschreven dat er een kans is dat deze ooit weer terugkomt. Zelf acht ik die kans niet zo groot, maar er is hoop.

Lees meer over dit laatst genoemde onderwerp in dit topic:
https://forum.kpn.com/digitenne-12/waarom-geen-digitenne-insteekkaart-meer-na-de-omruiling-dit-is-de-reden-466163
Reputatie 7
Badge +20
Hallo @FaartVoort Jammer om te lezen dat je zo ontevreden met het nieuwe Digitenne-systeem bent. Forumlid Noordzee geeft al heel duidelijk aan dat een aantal van de door jou genoemde pijnpunten bekend zijn. Ik hoop van harte dat je er in de nabije toekomst verbeteringen komen.

Reageer