Beantwoord

Ontvang weinig zenders alleen npo1,2,3

  • 21 January 2019
  • 3 reacties
  • 135 keer bekeken

Wij hebben tijdelijk een moodpakket ontvangen van kpn via onze verhuurster alleen na installatie hebben wij alleen de zenders npo 1 2 en 3. Wat voor meer informatie is er nog vereist om dit goed te zetten?

ik zag alwel dat het een veelvoorkomend probleem was
icon

Beste antwoord door Vikash van KPN 22 January 2019, 16:20

Bekijk origineel

3 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemiddag @LeondeHaan. Welkom op het forum! Wat vervelend dat je op dit moment alleen maar naar de NPO zenders kan kijken. Waarschijnlijk is de ontvanger niet meer gekoppeld aan het tijdelijke abonnement en kan je daarom niet naar de commerciële zenders kijken. Je ontvangt zo een privébericht van me.
Reputatie 7
Badge +21
Ik zie dat er inderdaad een noodpakket is verstuurt naar dit adres. Het kan voorkomen dat de ontvanger na 7 dagen niet meer werkt. Ontvangers worden in het proces na het versturen van een Direct Online Pakket geactiveerd. Het kan voorkomen dat dit niet goed gaat en dan stopt het na 7 dagen met werken. Ik heb zojuist het verzoek intern doorgezet om deze ontvanger weer te activeren. Dit verzoek wordt binnen 24 uur op werkdagen opgepakt. Laat je mij weten wanneer het weer werkt?
Reputatie 7
Badge +21
Ik heb geen bericht van je ontvangen, dus ik ga er vanuit dat je het misschien via een andere weg geregeld hebt. Als ik toch nog iets voor je kan betekenen, stuur me dan vooral een berichtje!

Reageer