Beantwoord

Ontvangen noodpakket werkt niet

  • 16 February 2019
  • 11 reacties
  • 366 keer bekeken

Reputatie 1
vandaag nood pakket ontvangen omdat onze bekabelde verbinding niet werkt
nou het nood pakket digitenne werkt vandaag ook zelden of niet
pffft slecht signaal / geen signaal op goeree overflakkee met de bijgeleverde binnen antenne
icon

Beste antwoord door Susan_ 19 February 2019, 18:38

Bekijk origineel

11 reacties

Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen @jvdl, bedankt voor je berichtje!

Ik begrijp heel goed dat dit frustrerend is, een noodpakket hoort natuurlijk te werken! Het hangt wel van een paar dingen af, zoals de dekking op jouw postcode en plaatsing van de antenne. Om dit na te gaan, bijvoorbeeld de dekking, kijk ik graag met je mee. Zou je kunnen aangeven op welke locatie je hier last van hebt? Je kan de postcode + huisnummer aanvullen in jouw Forum profiel. Dit geldt ook voor het klantnummer en op welke naam het abonnement staat. Tot slot hoor ik graag wat het smartcardnummer of CAS-ID nummer (bij de nieuwere ontvangers) is! Dan kan ik het een en ander uitzoeken om je hiermee te helpen. Wil je een seintje geven als je het hebt ingevuld?

Wat je zelf nog kan proberen qua signaal, is verschillende plekken proberen voor de antenne. Zorg ervoor dat het lampje brandt, en dat je hem zo hoog mogelijk en bij een raam plaatst voor het signaal. Heb je signaal op een bepaalde plek, maar nog niet zo heel goed, draai de antenne dan even steeds een klein stukje!
Reputatie 1
Goede morgen Susan,
Bedankt voor je bericht
Als alles goed gaat komt de monteur deze morgen en wordt het internet probleem opgelost
Dus ga ik nu even niet tobben met het noodpakket
Mvg
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen jvdl, helemaal prima! Ik hoor graag hoe het gegaan is, en of je mijn hulp nog nodig hebt nadat de monteur geweest is. Hier ga ik natuurlijk niet vanuit, maar het kan zijn dat je toch nog met vragen blijft zitten.
Reputatie 1
Moge Susan
Heel de dag gewacht en geen monteur gezien
Reputatie 7
Badge +21
@jvdl, dat is niet netjes! Ik heb even op jouw ingevulde adres gekeken van je Forum profiel, maar hier heb ik alleen een oud abonnement wat inactief is gevonden. Ben je inmiddels niet meer wonend op dit adres of neem je nu internet af via een dochteronderneming van KPN? Zou je voor mij anders je klantnummer kunnen noteren in je profiel, bij klantnummer internet/televisie? Dan ga ik opnieuw op zoek!

PS: indien je het zakelijk afneemt, dien je contact op te nemen met de zakelijke tak van KPN via het zakelijke Forum of 0800-0403.
Reputatie 1
Hoi Susan klopt we zitten bij Telfort,

Maar KPN heeft zelf gereageerd op mijn vragen telefonisch op de door mij ingediende klacht op klachten.nl en weer contact op genomen met Telfort
Zie lees ook diverse correspondentie hier over in het systeem
Van Telfort toen het noodpakket gehad
Mvg jan
Reputatie 7
Badge +21
Ah, dat is het probleem waar ik tegenaan loop. Ik kan namelijk niet technische gegevens opvragen, of überhaupt gegevens inzien, van Telfort klanten. Daarom zie ik ook jouw gegevens niet terug hierin. Via Telfort loopt verder alle communicatie, alleen bij problemen met de aansluiting kan het zijn dat KPN (die het netwerk gelegd heeft) ingeschakeld wordt. Ik zou je willen aanraden om contact op te nemen met Telfort of jouw bericht te plaatsen op het Telfort Forum!
Reputatie 1
Hoi Susan,
Als het goed is komt morgen de monteur
Mvg Jan
Reputatie 7
Badge +21
Fijn om te horen! Ik hoop dat het inmiddels opgelost is! 🙂
Reputatie 1
Hoi Susan,
Voor de 2deX in 2 maanden tijd
Heeft een monteur mijn draadjes afgekoppeld of verplaatst in de centrale
Dit lijkt op opzet / ondeskundigheid van een van de monteurs die in de KPN centrale komen
Graag dit eens nagaan wie waar en wat doet
Uitval
1ste keer rond kerst. 2018 / 7 dagen geen sinaal
2de keer 13-02-2019 / 9 dagen geen signaal

De monteur die het gister avond
oploste had het binnen 15 min voor elkaar

Mvg, jan
Reputatie 7
Badge +21
Goedemorgen Jan, fijn om te lezen dat de monteur het gisteren heeft opgelost. En ook snel begrijp ik uit je reactie, super! :D

Wat betreft de verstoringen vanwege gerommel in de centrale, ik kan hier een melding van maken. Maar ik verwacht hier geen terugkoppeling van, ik verwacht wel dat dit intern bij degene wordt vermeld die destijds in de centrale te vinden was.

We gaan er nu in ieder geval vanuit dat het niet meer gaat gebeuren, en dat je zonder verstoringen lekker gebruik kan maken van je diensten bij KPN!

Reageer