Beantwoord

Ontvanger geeft alleen 8888

  • 22 January 2020
  • 4 reacties
  • 37 keer bekeken

Goede morgen ik heb een probleem met mijn ontvanger HD geeft alleen maar 8888 aan en doet niets en de kanten service geeft oplossingen aan daar kan ik niets mee het werkt niet wat ze zeggen, weet jullie een oplossing????? vraag mij soms wel eens af of de ontvanger niet stuk is,

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

icon

Beste antwoord door Erik van KPN 24 January 2020, 10:52

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

4 reacties

@Harry ziezo 

Heb je 'm al een tijdje in gebruik?

Als er 8888 staat is doorgaans het (installie)menu te zien op het tv scherm. Zie je dat ook niet?

Lees ook dit sticky topic even door. Daar staan tips bij 8888.

Geluukig is het voor mij op gelost ik ontvang een ander kastje. Harry

Reputatie 7
Badge +30

Welkom op het forum, Harry! Ik heb even een apart topic voor je berichten aangemaakt. Deze code geeft aan dat je ontvanger opgestart is en dat het menu zichtbaar is. Als je op dat moment niets ziet op je scherm, dan verwacht ik eigenlijk dat je invoerkanaal op dat moment niet goed is. Wat gebeurt er als je op dat moment dan de sourceknop (kan ook AV of bron heten, of een symbool hebben van een vierkant met een pijl) gebruikt om het invoerkanaal aan te passen? Je zou dan (eventueel na een paar keer op de knop drukken) moeten uitkomen op beeld.

 

Je geeft aan dat je een nieuw kastje krijgt, dat is fijn. Maar het is mogelijk dat daarmee hetzelfde gebeurt. Dit omdat het niet onthouden van het  invoerkanaal vaak ligt aan de tv. Wil je laten weten hoe het gaat als je het nieuwe kastje hebt?

Reputatie 7
Badge +28

@Harry ziezo 

Heb je de nieuwe ontvanger al ontvangen? Hoe gaat het daarmee?