Beantwoord

Ontvanger slaat vast

  • 4 August 2020
  • 5 reacties
  • 58 keer bekeken

Badge

Ik wil digitenne gebruiken in een andere regio. Ik heb 100% ontvangst en de ontvanger blijft steken op 60% tijdens het zoeken.  Alleen een stroomonderbreking helpt dan nog maar dan zijn er geen zenders opgeslagen. 

icon

Beste antwoord door waltervl 4 August 2020, 13:34

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

5 reacties

Reputatie 6
Badge +7

Heb je hem al teruggezet naar fabrieksinstellingen (via knop menu)? https://www.kpn.com/service/televisie/installeren/digitenne/digitenne-handleidingen.htm#!/device/digitenne/tv-ontvanger-zxv7200/topic/instellingen/terugzetten-fabrieksinstellingen/1

En dan opnieuw zenders zoeken in de nieuwe regio?

Anders ipv van de Antenne Wizzard de Uitgebreid zoeken functie gebruiken 9ok pas na terugzetten van fabrieksinstellingen.

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Spekop29 

 

Voor de zekerheid nog even de volledige procedure : 

1/ Zet de ontvanger (en de TV) weer aan de stroom.

2/ Zet jou antenne zo hoog mogelijk. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

6/ Doe de software update indien daarom wordt gevraagd. 

 

Is het hiermee gelukt? 

 

Reputatie 7
Badge +28

@Spekop29 

Heb je nu al beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @Spekop29 

 

Voor de zekerheid nog even de volledige procedure : 

1/ Zet de ontvanger (en de TV) weer aan de stroom.

2/ Zet jou antenne zo hoog mogelijk. 

3/ Ga in het menu eens terug naar de fabrieksinstellingen. 

4/ Geef een opdracht uitgebreid zenders zoeken. 

5/ Draai de antenne bij aan de hand van de signaalmeter uit het menu.

6/ Doe de software update indien daarom wordt gevraagd. 

 

Is het hiermee gelukt? 

 

@Spekop29 

Heb je nu weer goed beeld op alle zenders? 

Reputatie 7
Badge +28

@Spekop29 

Als het nog steeds niet gelukt is?

 

Hoe is de status nu? 
 

Zou je het Forum profiel willen aanvullen met naam, postcode + huisnummer, klantnummer en CAS-ID nummer? Het CAS-ID nummer kan je kwijt bij persoonlijke opmerkingen en deze gegevens zijn alleen zichtbaar voor jou en KPN moderators. En geef hier even een seintje wanneer dit gedaan is.

Het CAS-ID nummer kan je terugvinden in het menu-scherm abonnement.