Vraag

Ontvanger stuk? Reageert niet op afstandsbediening

• 8 oktober 2016
  • 5 reacties
  • 203 keer bekeken

Vandaag een nieuwe afstandbediening ontvangen, maar de ontvanger reageert nog steeds niet. Ben bang dat de ontvanger stuk is. Wat kan ik nu het best doen?

*Admin: titel aangevuld zodat je bericht beter te vinden is

5 reacties

Reputatie 7
Dat is vervelend. Heb je wel de juiste afst. bed. voor het betreffende merk / type ontvanger ontvangen? Als dat wel het geval is, dan lijkt mij ook dat de ontvanger zélf het probleem is.
Wat kan ik nu het best doen?Toch beste even wachten tot iemand van kpn webcare hier reageert. Dat kan echter tot 24 uur duren.
Je kunt ook de tel. KS bellen. Dat kun je net zo goed morgen overdag even doen. I.v.m. de (pakket)post zal de vervangende ontvanger er niet eerder dan dinsdag zijn, vrees ik.
B.T.W. Kun je hem ook niet meer bedienen met de knoppen op het apparaat zelf ? :?

Als de nieuwe ontvanger komt haal dan de smartcard uit de oude! Deze gaat dan weer in de nieuwe. Op de smartcard staan je abonneegegevens en er komt geen nieuwe smartcard met de ontvanger mee.
Ik ben er ook bang voor! Ik heb zelfs de stroom er meer dan een uur af gehad. Ik kan hem trouwens wel handmatig bedienen. Het lijkt erop dat de connectie tussen de afstandbediening en ontvanger er niet is. Ik wacht geduldig af!!
Reputatie 7
Badge +22
Hoi Mariska, balen dat je ontvanger ook niet reageert op de nieuwe afstandsbediening 😞 Ik vermoed dan inderdaad ook dat er met de ontvanger iets mis is.

Daarom heb ik een omruilafspraak voor je gemaakt. Vanaf dinsdag 11 oktober na 14:30 uur kun je de nieuwe digitenne-ontvanger afhalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Je huidige ontvanger (inclusief stroomadapter) lever je daar dan gelijk in. Vergeet ook niet je legitimatie mee te nemen 🙂

Je hebt een privébericht van me ontvangen met aanvullende info. Laat je me weten of de nieuwe ontvanger wel probleemloos werkt?
Reputatie 7
Nogmaals: verwijder je smartcard uit je oude ontvanger. Deze stop je weer in de nieuwe.

Hoi Mariska, balen dat je ontvanger ook niet reageert op de nieuwe afstandsbediening 😞 Ik vermoed dan inderdaad ook dat er met de ontvanger iets mis is.

Daarom heb ik een omruilafspraak voor je gemaakt. Vanaf dinsdag 11 oktober na 14:30 uur kun je de nieuwe digitenne-ontvanger afhalen bij een servicepunt bij jou in de buurt. Je huidige ontvanger (inclusief stroomadapter) lever je daar dan gelijk in. Vergeet ook niet je legitimatie mee te nemen 🙂

Je hebt een privébericht van me ontvangen met aanvullende info. Laat je me weten of de nieuwe ontvanger wel probleemloos werkt?
Reputatie 7
Badge +22
Hoe bevalt de nieuwe ontvanger, Mariska? Ik ben erg benieuwd of je inmiddels weer probleemloos televisie kunt kijken 🙂

Reageer