Beantwoord

Ontvangst digitenne

  • 11 August 2020
  • 7 reacties
  • 115 keer bekeken

goedemorgen,

 

ik probeer mijn Digitenne opnieuw aan te sluiten, ik krijg nu alleen dat het apparaat 0% ontvangst heeft. het lampje op de antenne brand wel.

icon

Beste antwoord door Noordzee 11 August 2020, 15:15

Bekijk origineel

Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een nieuw topic.

7 reacties

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @wimvandorp ,

Dan heb je waarschijnlijk niet voldoende signaal. Dit kan je oplossen door het zo hoog mogelijk  plaatsen van de antenne. En dan…..

  1. Ga in het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen 
  2. Geef een opdracht tot uitgebreid zenderzoeken. 
  3. Kijk in het menu naar de signaalmeter. 
  4. Draai dan een beetje met de antenne tot het signaal maximaal is. 
Reputatie 7
Badge +28

 

@wimvandorp 

Heeft dit nog geholpen?

Reputatie 7
Badge +28

Hallo @wimvandorp ,

Dan heb je waarschijnlijk niet voldoende signaal. Dit kan je oplossen door het zo hoog mogelijk  plaatsen van de antenne. En dan…..

  1. Ga in het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen 
  2. Geef een opdracht tot uitgebreid zenderzoeken. 
  3. Kijk in het menu naar de signaalmeter. 
  4. Draai dan een beetje met de antenne tot het signaal maximaal is. 

@wimvandorp 

Hoe is de status nu? Heb je nog verdere hulp nodig? 

Reputatie 1
Badge

Ik wil wel even aanhaken hier , ik heb thuis ( Bergen op zoom ) ook totaal geen ontvangst in de camper voor de deur , nu blijf ik gelukkig niet hier in mijn vakantie en al die jaren op diverse camping altijd prima beeld gehad , vandaag de set even uit de camper gehaald en op zolder gezet voor het open raam en geen ontvangst in Brabant , uiteindelijk op zeeland wel wat ontvangst maar zeer matig is dit een bekend probleem in de regio Bergen op zoom ???

Reputatie 7
Badge +28

@mantaray 

In de regio Bergen op Zoom heb je wel een buitenantenne nodig. Kijk maar eens op onderstaand kaartje uit 2008. Niet echt actueel, maar de ontvangst is zeker niet beter geworden. 

 

Reputatie 1
Badge

antenne op zolder uit het raam en dan helaas alleen zeeland matig , maar goed we gaan dan maar op vakantie naar de groene gebieden :-) 

Reputatie 7
Badge +28

@

Hallo @wimvandorp ,

Dan heb je waarschijnlijk niet voldoende signaal. Dit kan je oplossen door het zo hoog mogelijk  plaatsen van de antenne. En dan…..

  1. Ga in het menu van jouw ontvanger terug naar de fabrieksinstellingen 
  2. Geef een opdracht tot uitgebreid zenderzoeken. 
  3. Kijk in het menu naar de signaalmeter. 
  4. Draai dan een beetje met de antenne tot het signaal maximaal is. 

@wimvandorp 

Heb je al tijd gehad om dit uit te testen?